emili78 Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Au, au og atter auuuuuu...... De er så vanvittige vonde. Særlig på sidene. Ikke er jeg mere enn ca 3-4 uker på vei heller men allikvel.. Flere som har det så ille?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 Førstegangs eller?? Forrige gang jeg var gravid så hadde jeg så vondt i puppene at jeg nesten tenkte stygge tanker til tider!! Puppene mine vokste fra bhstørrelse 85c til 95DD på 1.5 uke! :-o Jeg har bare litt småømme pupper til tider nå heldigvis, så du har all min sympati!!!
SallySue Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 hehe, jeg må bare le. Men ja, første gangen jeg var gravid kunne jeg ikke gå uten BH for de var så vonde, det verka og dunka, spes på sidene som du sier men det går over !
emili78 Skrevet 13. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2010 Jepp, det går over. Jeg er venter foresten nummer 5!! Men det er ikke dermed sagt at jeg kjenner igjen det som skjer nå. Har jo aldrig hatt puppevondt til de grader under noen graviditeter.. Herremalla. Orker ikke ha noen unger på fanget, så vidt de kan sitte ved siden av meg!! Livredd mere smerter der! ennda godt det går over ja! ( Får jeg håpe da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå