Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Fikk besøk i dag av kusina mi på 18 i dag. Hun kom om formiddagen og var her i over 6 timer(!!) (Bor ca fem minutters spasertur her i fra, så det var liksom ikke "langbesøk" heller.) Sitter i en stol.. leker litt med ungen og sier minimalt. Jeg er i dårlig form og orker ikke underholde mer enn det som er strengt tatt nødvendig. Jeg er alenemor og synes sovetiden til ungen er hellig - og lever for å kunne slappe av litt de to timene det står på, men drar ikke da heller.. (selv om hun da allerede hadde vært her i to timer) Hadde mest lyst å spørre henne om hun ikke hadde tenkt seg hjem snart, men fikk meg ikke til det.. Hvor i helvete er de sosiale antennene? Hva hadde dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 Hadde selvsagt spurt om det ikke var på tide å puske seg hjem og hadde hun ikke tatt hintet så hadde jeg sagt at nå er det på tide å gå og at jeg hadde planer. Koselig med besøk, men det er lov å si fra når besøket ikke viser tegn til å ville gå hjem
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 Det er så slitsomt med besøk som varer i timevis.. Har skjedd her også.. Fikk meg ikke til å si noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå