fox`y Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 må få fikset håret mitt snart,mister mye og d er blitt helt matt. tenkte å stripe d igjen. gjør dere d? kan vell ikke gjøre noe skade ?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 Finnes ikke farlig nei men vær obs på det at fargen ikke bestandig kan bli helt som man er vant til!
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 Signerer Trultemora her ja.. IKKE farlig nå lenger, men håret lever litt sin egen verden, men jeg striper mitt jevnlig selvom jeg er gravid. Ikke redd for det =)
Ella78 m/ A&M Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 Signerer de over. Jeg spurte frisøren, som jeg stoler på, og hun sa hun ville gjort det selv om hun var gravid, så da turte jeg stripe håret. Ikke som i gamle dager da det stinket ammoniakk og du knapt fikk puste mens det foregikk... :-)
Nr 2 på vei <3 Skrevet 13. november 2010 #5 Skrevet 13. november 2010 Eneste man ikke skal bruke er beliking, det er så jækla sterkt.. JEg bruker å ta etterveksten min og skal klippe meg snart siden det er blitt såå slitt.. Men venter med det helomvendingen til etterpå.. Godt med en frisørtime etter man er født for å føle seg litt fresh
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 13. november 2010 #6 Skrevet 13. november 2010 Jeg var i utgangspunktet litt skeptisk til å farge håret under graviditeten, men til slutt mannet jeg meg opp og spurte frisøren (håret så da ut som om jeg hadde bodd under en stein de siste årene). Hun sa de hadde en egen fargeserie for folk med sensitiv hodebunn, allergier eller som var gravide Så da ble jeg overbevist, og føler meg nå myyye bedre etter en god klipp og ny farge!
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 14. november 2010 #7 Skrevet 14. november 2010 Absolutt Frisørene gjør det jo selv om de er gravide,og så lenge det ikke er noen som har sagt til meg at det ikke er bra for barnet,så vil jeg fortsette med det
Tigergutt Skrevet 15. november 2010 #8 Skrevet 15. november 2010 Jepp, har gjort det 3 ganger så langt i svangerskapet!
❤lilleprinsentilmamma❤ Skrevet 15. november 2010 #9 Skrevet 15. november 2010 Nei, det er ikke farlig;) Jeg har srtipet det 2 ganger nå mens jeg går gravid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå