DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Herreminhatt som han hyler...også hele tiden! Det er ikke gråt.. men rop og skrik - skulle tro han ble torturert innimellom! Blir helt svimmel og ør i hodet av dette.. Har vel vart i 4-5 dager nå?.. Kan ikke huske at Vida, eldstejenta, gjorde dette? Noen andre som kjenner igjen dette? Håper han legger av seg denne nye "vanen" sin fort... før jeg/vi blir hørselskadd
Gjest Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 Han tester nok ut stemmebåndene;) Mi begynte med dette i rundt 3-4mnd. og er fortsatt på sending.... Hun er snart 7mnd. nå.
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 13. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2010 Oj... da får jeg visst gå til innkjøp av noen esker med ørepropper! Han hyler omtrent hele tiden han er våken... Jaja...;o)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 Hehehe, sånn er min og! Begynte vel rundt 4-5mnd alder og.. Han trår til fortsatt med hyl og skrik... ;o) 6.5mnd nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå