Pumba78 Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Jeg hadde helt panikk for å revne under fødselen og brukte olje og masserre og strakk hver dag de siste ukene. Nå har jeg født, og det første de gjorde under pressriene var å klippe fordi noen "er bare ikke tøyelige der nede"...
lovina Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 Egentlig godt å høre ( ikke at du måtte klippes da), men at det er bortkastet tid. Har kjøpt inn olje, men den står ubrukt, har ikke orket å bruke den... Gratulerer forresten Er det vondt i stingene/såret?
Pumba78 Skrevet 13. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2010 Tulla er Snart 3 uker, og det er utrolig hvor fort kroppen kommer seg. Jeg hadde vondt, var sår i under 2 uker, ikke så ille som forventet. Sannsynligvis heldig at de så at jeg kom til å revne, bedre med et pent klipp hehe, lykke til!
lovina Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 Å, regner med du koser deg masse Takk takk, bare tre dager til termin. Gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå