Gå til innhold

oslo-frøkner


sog1

Anbefalte innlegg

hvordan blir det framover nå da tro? jeg syns treffene våre har vært så hyggelige og fortsetter gjerne og treffes med småtasser også :) vår lille fyr er fortsatt godt plassert på innsiden, men det er jo en del som har født.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar gjerne et treff denne uka, ser ikke ut som om det skjer noe. Stille som i graven... Jeg kan tirsdag, onsdag eller torsdag på formiddagen. Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan alle dager. men helst litt tidligere enn 13. jeg pleier å hente storeslsøster hos dagmamma rundt 15.00.

 

hvor vil dere treffes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha... det er helt sprøtt, men jeg ikke denne uken :)

 

Jeg skal ta keisersnitt på onsdag :) Weeeeeeeeeeee...........

 

Mange rare følelser og tanker som suser rundt i hodet nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så spennende, blir baby i morra på deg da! Lykke til :)

 

Beklager sent svar, har visst ikke vært like mye på nett den siste uka, siden lillesøster kom susende.

Jeg vil såklart bli med på treff. Kan alle dager unntatt onsdag, for da kommer helsesøster på besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at dere andre treffes på fredag. Selv satser jeg på fødsel eller svangerskapskontroll hos legen...

 

Lykke til i morgen en vakker dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Jeg blir gjerna med på en treff på fredag. Er opptat onsdag og torsdag. Forslag er å pröve noe av Åpent Bakeri denne gang, har gått forbi ett i Torshov flere ganger og det ser veldigt trevligt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en akupunktur-time på majorstua halv ett, så rekker ikke til tolv... men jeg slenger meg heller med neste gang, forhåpentligvis MED baby! kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, åpent bakeri på torshov fredag kl 12 høres flott ut, vi kommer!

 

Ang trilletur så er dessverre ikke bekkenet mitt tipp-topp enda, det skal ikke lange spaserturen til før jeg får problemer etterpå :( håper det gir seg snart, for jeg gleder meg til å gå tur igjen!! Men denne gangen står jeg over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heia.

det ser ikke ut til at det er mange som kan denne uken,

selv må jeg trekke meg pga sykt barn.

men hva med å prøve neste uke?

hva med torsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, blir det ikke treff i morra da?

 

Neste uke er jeg også gjerne med, men i så fall må det bli mandag, tirsdag eller onsdag. Torsdag kommer mamma på besøk, jeg tror det blir lite populært om jeg stikker ut på kafé med nurket da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått tid till helsestasjon kl 13. Syns det er lika bra å pröve på en ny treff i neste uke. Jeg kan alle dager utom tirsdag. Ha en go helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...