Gå til innhold

ok, legger denne ut her også.. ang nr 2 og sånn ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter ppilleslutt - regelmessig eller ikke hos dere?

NYTT 16:44 13.11.2010

altså regelmessig menstruasjon?

Jeg tror jeg skal ha menstruasjonen i dag, men har enda ikke fått den. Testet negativt i sted, så er nok ikke gravid. (ikke morgenurin)

med førstemann var vi skikkelig "prøvere" og visste alt om sykluser osv. denne gangen er det litt "det som skjer det skjer", men litt usikker på om jeg tør kose meg med vin i kveld - men igjen så testet jeg jo negativt selv om det ikke var morgenurin da.

råd?

sorry for slike innlegg altså, men er utrolig hvor mye man skal tenke på ;)

----------------------

jeg har litt "panikken" for tiden, for jeg vil jo gjerne få nr 2 men samtidig så skremmer det vettet av meg;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Så lenge du skulle hatt mens idag, så ville jeg nok tatt et glass vin... Man må ikke bli paniske heller, om du f.eks skulle være så uheldig å prøve i et år, skal du da ikke kunne kose deg med et glass?

Skrevet

ja, det er sant det.. Med førstemann var jeg overhysterisk og drakk ikke en dråpe under hele prøveperioden... med mindre det var i "sikre" perioder.. hehe.

jeg tror jeg skulle hatt mensen idag, men regner med at syklusen kan være litt ustabil siden dette er første mens etter ppillslutten..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, ikke sant... Også er det vel ikke før i uke 4-5 eller noe det er "farlig" å drikke?

Men, tenk på alle barna som ikke er planlagte, hvor mor både drakk og røkte tidlig i svangerskapet fordi hun ikke visste... Sier jo ikke at man ikke skal være forsiktig, men 1 glass vin..... Forskjell på det og en grøftefyll :)

Skrevet

ja, sant det :)

gratulerer med ny status forresten ;)

Skrevet

Nei ærlig talt ta deg et glass vin=:-) Vi må ikke bli hysteriske!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...