Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Vi leier en leilighet. Jeg tjener 700 mer i mnd enn han. Jeg betaler hele husleien, størmmen og halve maten... Han betaler halve maten og bensin, forsikring og div på bilen betaler familien hans. synes dere det er riktig at jeg skal betale hele husleia og strømmen når jeg bare har 700 mer i mnd enn han??
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 Herregud, for en bortskjemt fjott!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 Ja, så lenge du finner deg i det bør du betale hele husleia. Regner med dette har vært et tema dere har diskutert og funnet en felles enighet rundt, slik som familier stort sett gjør i økonomiske spørsmål.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 kan forrsten si at husleia er på 6000, og strøm reg får jeg annen hver mnd, denne gangen var den på 2260.. Hi
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. november 2010 #5 Skrevet 13. november 2010 Du har vel noen tanker om det siden du spør på den måten. Det som er viktig er vel hvor masse dere betaler hver i utgifter. Utgiftene burde vel deles på 2 for hver mnd. Et par hundrelapper mer på deg om dere er helt der da. Men bare vær enige om at om en av dere da tjener 14000 kr mer enn den andre ved en senere anledning så må også den betale litt mer enn halvparten, hvis du skal gjøre det nå.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #6 Skrevet 13. november 2010 nei det har vi ikke, jeg har prøvd å ta det opp, det ender med krangling og trusler om at da flytter han hjem til foreldra sine... jeg er gravid med hans barn. å jeg er livredd for å bli alene mor igjen siden jeg har vært det med sønnen jeg har fra tidligre forhold...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #7 Skrevet 13. november 2010 Trivelig kar. Bare den ene kommentaren der er nok til at jeg ville bedt ham flytte hjemm til mamma'n sin. Du vil få det mye lettere som alenemor enn i et forhold med en slik mann.
MammantM Skrevet 13. november 2010 #8 Skrevet 13. november 2010 Jeg skjønner ikke hvordan man kan bo sammen å være en familie uten å ha felles økonomi?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #9 Skrevet 13. november 2010 Hva har felles økonomi med saken å gjøre? HI har jo ikke sagt om de har feller økonomi eller ikke...
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. november 2010 #10 Skrevet 13. november 2010 At han reagerer slik når du tar opp økonomiske utfordringer viser bare hvor barnslig han er, og det er et forsøk på å få makt over deg. Og han klarer å få det gjennom tomme trusler. Nestegang svarer du bare, om det er det du vil så.. Vil du ha en mann som kun er sammen med deg for å slippe å betale alt selv, eller for å slippe å bo hos mamman??
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #11 Skrevet 13. november 2010 Han betaler faren sin 1000 kr mnd for han fikk låne 30.000 til bil. ellers har han tlf reg, jeg har forsikring på sønnen min, tlf (kontant kort) og strøm... Han sier han ikke har råd til husleie før han får seg jobb, han får 5700 av nav i dagpenger hver 14 dag....
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #12 Skrevet 13. november 2010 han er jo bare sinnsykt egoistisk etter min mening, han har da god inntekt hvis han får så mye hver 14 dag av nav... skjønner ikke hva han bruker penger på når han da har 3000 mer enn deg å rutte med i mnd.. hva brukes de til?? VIKTIG Å BLI ENIGE FØR EN FLYTTER SAMMEN HVIS IKKE SÅ ER DET VANSKELIG Å SNU PÅ DET... men når han sier han skal d når han får seg jobb så må du nesten bare vente til da..
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #13 Skrevet 13. november 2010 Truer han virkelig med å flytte hjem til mammaen og pappaen sin!? Ha det bra, hadde jeg sagt...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #15 Skrevet 13. november 2010 Hahaha.. jeg hadde krevd 50/50 deling av alt sammen. Du trenger mer til frisør enn han. For det er dyrere for damer enn menn, samme hva Så de 700 kronene trenger du til dette
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #16 Skrevet 13. november 2010 Hvorfor er du livredd for å bli alene, siden du allerede er alene om alt sammen? Hva er forskjellen? jo, mindre krangling
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #18 Skrevet 13. november 2010 At de ikke har felles økonomi går jo tydelig fram av innlegget. De betaler jo ulikt på ulike utgifter. Om man har felles økonomi så går jo alt i en felles pott og alt betales ut av denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå