Gå til innhold

Leser stadig her inne om par som har lite sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og derfor lurer jeg på, hvorfor har dere så lite sex?

Er det du som ikke har lyst, eller er det partneren din? Eller begge to?

Har dere alltid vært slik eller er det noe som har skjedd etterhvert og evt etter noen spesiell hendelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagene går nå i sin vante gang. Dessuten føler jeg meg ikke spesielt attraktiv, så jeg tar ikke initiativ.

Skrevet

Vi har så lite sex fordi jeg ikke har lyst. Grunnen til at jeg ikke har lyst er pga av jeg og barna er nedprioriterte i forhold til jobben hans, så jeg er ikke akkurat på tilbudssiden. Men hovedårsaken er nok at jeg fikk underlivet ramponert etter fødsel for 5 år siden. Sex ble aldri helt samme.

Skrevet

Mannen har ikke lyst/ork til sex mer enn 2 ganger i uken.

Det har vært slik hele tiden (10 år).

Skrevet

Vi er slitne da vi ikke har nok timer i døgnet til jobb, skole, barna, huset osv....så når vi endelig er kommet i seng så orker vi ikke mer.

Skrevet

Jeg har overhodet ikke lyst. Er tørr som i sahara fordi jeg fortsatt ammer og har null overskudd til å tenke på sex. Også irriterer jeg meg over at gubben ikke gidder å gjøre stort annet sammen med meg uten å klage over hvor gørr kjedelig alt er hvis det ikke handler om å sitte hjemme og se fotball eller være ute og trene. Men sex skal han gjerne ha da.

Når jeg først "gir etter" er det jo digg, men det er bare så jævli tiltak å komme igang.

Skrevet

vi har sex ca 4-5 ganger i uken, men jeg kunne gjerne tenkt meg mer og det tror jeg sambo også egentlig ville men er denne tidsklemma da med barn skole jobb etc.

Men det er vel forskjellig hva folk legger i lite/mye sex

optimalt så hadde vi hatt sex daglig

Skrevet

Mener dere virkelig at sex to til 5 ganger i uken er LITE!!!?? HAHAHAHAHAHA, tror dere har misforstått :-D Viss dere leser litt statistikk, så er dere laaaaaaangt over gj.snittet.

Skrevet

han har ikke lyst. alt var knall frem til for 1.5 år siden da bestefaren hans ble syk. (?!) 1 år etter det så gikk samboeren min gjennom undersøkelser for en alvorlig sykdom, noe han IKKE har. Men tydeligvis så spilte ikke det noen rolle. jeg blir helt gal. Er faktisk grenser for hvor lenge jeg holder ut med å ikke ha et sexliv. er veldig glad i det, og for meg så er det en veldig viktig del av et forhold. Det verste er jo at det har blitt til at jeg heller ikke har lyst. Man har jo ikke lyst på sex med en du vet ikke har lyst selv. I tillegg så har sexen blitt elendig dårlig det sjeldne gangene vi har det. JEG HAR FÅTT NOK AV DENNE DRITEN AV ET FORHOLD!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...