Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Føler at jeg er en dårlig mor i dag.. Frokosten ble ikke før 9. Vi kom oss ikke ut før 12.30, var ute og lekte i snøen en time.. Gikk inn igjen og spiste "lunsj" ca kl 14...Nå har jeg lagt henne til å sove for hun virket jo trøtt.. Har dårlig samvittighet også nå fordi jeg nå for første gang lot henne ligge kanskje 10 min og gråte før hun sovnet. Jeg orket rett og slett ikke sitte der inne med henne lenger for å få henne til å roe seg. Jeg har aldri latt henne gråte mer enn ca 2 min før jeg har gått inn tidligere. Hun pleier ikke sove så sent.. må vekke henne om en time så hun sovner igjen til kvelds. Huff, syteinnlegg men måtte bare få ut litt frustrasjon. Alt ble forskjøvet i dag så jeg må skylde meg selv jeg vet.. Andre som har sånne dager iblant?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 Alle har sånne dager!!! Jeg har en sløv og tung dag i dag selv, men har babyen i magen da, så litt enklere å forholde seg til han. Sto ikke opp før 11, fikk ikke i meg mat før 13 (stakars babyen, tenkte jeg og fikk helt vondt i meg) og jeg sitter/ligger fremdeles her i morgenkåpe. Skal hoppe i dusjen nå, så jeg er påkledt til mannen kommer hjem og vi skal ha middag. Noen dager er bare litt...uff...liksom. Enten man har barn eller ikke. Det er helt normalt og helt ok, og barnet ditt lider ingen nød! Du tar det nok igjen senere, og så er du en mer uthvilt og glad mamma når hun våkner igjen. Frustrasjon hjelper ingen, så legg det fra deg og pust ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå