Gjest Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 Hipp hurra nå tenker jeg at alle er gla` Grattis!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 Hehe, morsom strofe Ja, nå er alle glade
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 Gratulerer Giftet du deg i går?
* 5 om dagen * Skrevet 13. november 2010 #6 Skrevet 13. november 2010 nå har dib hengt seg opp igjen :-( er lei det der asså....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå