Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Jeg og mannen har vært sammen i noen år nå. Har hatt et fint forhold, dog noe anstrengt til tider da han er ganske flink til å flørte, det han kaller en uskyldig spøk ville jeg kalt på grenseland til utroskap (og han har allerede klart å være utro etter en annen jobbreise) Mulig vi bare har forskjellig synspunkter på utroskap og litt mer enn bare flørt... Men et eksempel: På en jobbreise endte de opp med karnevalsparty, her møtte han ei annen som jobber innenfor det samme og de begynte å flørte. Skal være usagt hva de egentlig snakket om siden han selv bare kaller det en flørt. Det hadde iallefall noe med kostymet hennes å gjøre, som var noe "horete" i følge ham selv. Seinere den kvelden dro de til hvert sitt hotell, men ble liggende å skrive tekstmeldinger ei god stund utover natta. Her ble det skrevet at hun gledet seg til å dra hjem å ha sex med kjæresten, og han skrev at han gledde seg til å komme hjem til meg å ha sex. Logisk nok, så klarte de å vinkle hele denne greia innpå at de skulle ha sex. Hvordan og hvor i detaljer. Etter at jeg fikk med meg ei melding han hadde glemt å slettet fra mobilen hadde jeg helt klart noen spørsmål. Dette pågikk en måned etter han kom hjem, i følge ham selv skjedde det ingenting, bare disse meldingene og ellers litt flørtesnakk når de møttes dagen derpå (Hun kom innom hotellet hans for å si hadet, men ingenting skjedde da heller) Først mente han at han aldri svarte på meldingene, men så forandret historia seg til at han ikke husket han fikk meldingene, til at han bare fikk ei slik melding og ingen fler, til at det kanskje nå var litt fler meldinger, men ingenting "ille" og jeg som hadde blitt fortalt hele veien at han delte hotellrom med en annen fyr avslørte han seg selv på da historia plutselig forandret seg igjen. Såklart hadde han da hatt eget rom, men forsikret meg om at hun aaaaldri lå i senga hans. Tragisk nok kan man jo si at mannen har nærmet seg midten av 30 årene om det skulle ha noe å si. Så, slik som jeg tenker nå må han jo være stokke dum som lyver om ting han bare kunne ha sagt rett ut, jeg stusset mer på at han delte hotellrommet enn at han faktisk hadde det alene. Eller så må han jo prøve å skåne meg for noe siden alt forandres?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå