Gå til innhold

Hvordan er formen deres nå på slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne høre om hvordan deere andre høygravide har det der ute?

24 dager til termin her, og føler meg rett å slett sliten for tiden. Fordøyelsen er helt på skeive, med hard og løs mage om hverandre. Så er kvalm mesteparten av dagen. Noen tips her?

Går på mye jern, men har ifølge legen de mest skånsomme så det kan ikke bli bedre.

Ellers gleder jeg meg rett å slett til at nurket kommer ut :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Formen er elendig, men jeg har en 4-åring som er veldig hyper som tar det meste av futten fra meg og pappan til tider ;) sover dårlig, har også ustabil/merkelig avføring, mye vonde kynnere og en propell i magen - blir vel som søsteren sin virker det som :/

Har 22 dager igjen...

Skrevet

21 dager igjen, er veldig sliten - mye på grunn av at jeg sover helt utrolig dårlig - ca annenhver natt med og uten søvn. Har merket den siste uka at magen ikke er helt stabil Fått mye mer vann i kroppen og musklene som står i helspenn pga bekkenløsning blir vondere og vondere jo mer vann det blir i kroppen. Så prøver å være flink til å drikke mye vann.

Gleder meg utrolig mye til å få ut babyen nå - begynt å drømme masse om den <3 gleder meg veldig til å vite hvilket kjønn det blir ;)

Skrevet

26 dager igjen og formen er fremdeles super!

Babyen kan bare komme nå. Er bare så klar for dette!

Vil ikke at han skal komme etter termin, men slikt kan man jo ikke bestemme..

Skal bli greit å bli litt mer tøyelig i kroppen etter at han har kommet ut, ser fram til det!

Skrevet

Hei!

15 dager til termin og jeg begynner å bli veeeeldig utålmodig, gleder meg sånn til å treffe lillemann =) fysisk er formen min veldig bra, men psykisk er jeg til tider ganske langt nede. ble lagt inn på sykehuset forrige helg med skyhøyt blodtrykk, går nå på blodtrykkssenkende og de ser ut til å fungere greit selv om trykket mitt ligger på 148/88.

og jeg er så i mot å gå på disse tablettene og jeg hver gang tvinger meg selv til å ta de. jeg vet jo at sykehuset vet best, og at de sikkert ikke ville satt meg på det om det ikke var høyst nødvendig, men føler liksom kroppen svikter meg litt likevel. og blir selvfølgelig redd for at lillemann ikke har det optimalt i magen. og tenker mye på tiden etter fødselen, og skrekken er jo at blodtrykket ikke går ned. føler dette tar mye av energien min for tiden ettersom formen egentlig er veldig bra, og at jeg ikke merker så mye til blodtrykket eller har andre plager.

huff, ble et klage innlegg dette og det var overhodet ikke meningen, men likevel godt å få luftet seg litt =)

Skrevet

Hehe, form? Hvilken form... Hadde termin 10.11.

Null niks natt søvn, har hatt maseri hver eneste natt i snart 14 dager, skal på overtids konroll på tirs og ta en alvors prat med legen. Ryggen streiker, klarer ikke å gå i 5 min på et kjøpesenter en gang uten at jeg må sette meg ned pga ilinger i lårene, nedpress osv osv. Føler meg helt handikappet, mann og nærmeste familie må hjelpe meg med alt, kan ikke fordra det gjør ellers all ting selv.

Det værste er engstelsen for om tulla har det bra. jeg klarer ikke å slappe av, kjenner meg igjen i dagens artikkel i Aftenposten.Hadde ønsket vi kvinner hadde hatt større selvbestemmelse rett vedrørende igangsettelse. Ønsker bare å få hun ut og se at hun har det bra, mamma og pappa er så spente... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...