Gå til innhold

Hva anbefaler du: Iphone, HTC touch HD2 eller SE Xperia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter touch mobil, og lurer på hvilke av disse vil du anbefale? Og Hvorfor?

Pris?

Abm?

Er så stor den mobil og abm jungelen.. Så kjekt å få høre litt erfaringer der ute:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er veldig glad i min iPhone. Min er veeeeeldig gammel, 3 år og synger på siste verset. Vi har en helt ny HTC her hjemme, men den er så ulogisk i bruk at jeg foretrekker min gamle iPhone.

Mener xperia har kommet godt ut i tester, men syns selv skjermen er litt liten (hvis jeg tenker på riktig mobil da)

Nei, anbefaler deg Iphone, kjempeglad i min iallefall!

Skrevet

Har bare prøvd iPhone. Og den har ALT. Er like begeistret i dag som da jeg først fikk de i hende da de kom til landet.

Jeg kan ikke komme på en eneste ting som er problematisk eller som den mangler.

Skrevet

iPhone:) Er veldig glad i min.

IKKE kjøpe SE xperia mini iallefall,møkkatlf!

Samboer har HTC og er IKKE fornøyd,mye tull med den,skrur seg av osv...

prisen på iphone 3gs er jo 4000kr hos apple nå.. uten abo, det er ikke så ille...:)

Har talkmore!:)

Skrevet

Av disse har jeg bare prøvd Iphone, og den kan jeg virkelig anbefale:) Mer brukervennlig tlf har jeg ikke vært borti før. Den er så enkel å bruke, at det nesten ikke er bruksanv til den:)))

Skrevet

Har hTc (husker ikke modellen i farta). Syns den er alt for avansert...! Morsomt med touch i begynnelsen, men savner min gamle sonyericsson, hvor man ikke bommet så ofte på tastene. Bruker telefonen mest til ringing og sms, deretter fotografering.

Mitt inntrykk er at iPhone er mer brukervennlig. hTc er opprinnelig en proff-mobil, og har litt igjen på brukervennligheten i så måte.

Skrevet

Har en HTC Legend som jeg er veldig godt fornøyd med. Oppfyller i alle fall alle mine krav. Gubben har iPhone, og jeg ser ikke helt hva som er så optimalt med den, han er i alle fall ikke fortrolig med den. Har et eller annet Telenor-abb, aner ikke hvilket... Betaler bare regninga når den kommer, jeg... Ringer litt og sender en del SMS, koster ikke så mange kronene i måneden.

Skrevet

Anbefaler HTC Desire, har ikke kjøpt den selv - men pris er vel ca 3500-4000 uten abonnement.

Har hatt en del telefoner til nå, og denne må være den beste! Helt super telefon!

Det du skal være obs på når det gjelder touch telefoner er at ikke alle reagerer like bra når du trykker på skjermen. Så en må litt opp i pris og ikke kjøpe de billigste variantene.

Noen kan være litt treige altså når det gjelder respons.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...