Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Noen som vet noe om det? Hva er oddsen? Jeg vet ingenting om dette, men en i nær familie har fått dette..
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 Oddsen er god. Men ungå å få sopp infeksjon.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 Skulle så gjerne fortalt om det men har ikkje krefter og legge det fram Hilsen en som mistet 3 åring av laukemi.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 Det kommer helt an på hvilken type det er. Vet du hva slags form for leukemi det er? Det kommer også an på alder og generell helsetilstand til den syke. Jobber med dette til daglig, så kan gjerne svare på spørsmål.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #5 Skrevet 13. november 2010 Nei, vet ikke hva slags form for leukemi det er enda, hun fikk diagnosen her om dagen! De skulle ta mer prøver til uken. Dette er ei dame på 60 år. Helsetilstanden hennes er vel generelt ok. Røyker endel da. Til deg som mistet barnet ditt, ord blir fattig, vet ikke hva annet jeg kan si enn jeg blir så lei meg når jeg hører om slikt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå