Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Herregud så lett jobb de som modererer her har. Omtrent alt jeg skriver blir sletta. Jeg er ikke frekk eller usaklig. Selv uskyldige ting som feks svar på hva en skal ha til middag forsvinner omtrent før det kommer opp og er jeg uenig i noe, uansett hvor diplomatisk, så slettes det. Mistenker at de velger seg enkelte nick som sensureres bort. Om jeg er uønsket som bruker kan de da bare si det i stedet for å bølle slik. Nei, jeg finner meg et annet forum, jeg...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 paranoid? du vet det er mye teknisk feil her om dagen, ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 Hei! Vi sletter innlegg som er upassende, eller om det er spam/dobbelpostinger. Har dere spørsmål rundt dette, eller mener vi har gjort feil så kan dere maile oss om detteså kan vi svare så godt vi kan. Husk å signere med ditt brukernavn. Mailadressen er: [email protected] Ha en fin dag videre! Moderator
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 Supert med tilbakemelding fra moderator. Det er ikke jeg som har skrevet dette innlegget (kan sikkert moderator se også) men vil bare påpeke at jeg synes det er fint dere tar jobben alvorlig. Det har i fortiden vært mye trakasering her inne som ikke ble moderert vekk.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #5 Skrevet 13. november 2010 hvorfor svarer moderator anomymt.....
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #7 Skrevet 13. november 2010 moderator selv signerer allid, men nå er det jo brukere her inn som også er blitt moderatorer, så da signerer jo selvfølgelig anonymt.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #8 Skrevet 13. november 2010 Er det brukere her med moderatorrettigheter? Stoler vi på dem da? Er det snille folk eller er det surkelurkene?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #9 Skrevet 13. november 2010 Hei igjen! Grunnen til at vi svarer som anonym er fordi vi enda ikke har en såkalt Moderator-bruker. Dette vil forhåpentligvis endres i løpet av kort tid, men enn så lenge får det være slik. Om dere ser innlegg som er upassende så setter vi pris på at dette rapporteres inn til oss ved å klikke på rapporter-knappen. Moderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå