Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 ..Til en runde i bingen.. Han sier at han ikke vil mase siden jeg har bekkenløsning, og at det ofte er vondt. Men det er ikke alltid det er like vondt, og jeg tar initiativ stadig vekk. Noen ganger orker han ikke engang. Selvom det har gått over en uke, kanskje to.! Han sier han ikke har så stort behov... Jeg klarer ikke og tro helt og holdent på det. Jeg har tilogmed tatt initiativ og fullført et samleie med han for at han skal få seg noe, så han ikke gjør noe dumt. Jeg tror absolutt ikke han kunne hvert utro mot meg. Men, etter som jeg har skjønt, vet man aldri. Når vi først har sex, liker han det kjempegodt. Men så blir det evigheter til neste gang, og da er det jeg som tar initiativ... Kan det være fordi han ikke finner neg like tiltrekkende med den stor gravidmagen? Eller har han kanskje funnet sin egen måte og tilfredsstille seg selv på.? Føler meg ikke særlig bra når han ikke vil ha meg....
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 jeg vet AKKURAT hvordan du har det! Bortsett fra at her er det ingen graviditet inne i bildet. Situasjonen har vært sånn nå i 1,5 år og jeg holder på å bli gal. Føler meg så lite attraktiv pga dette at selvtilliten raser. Kjæresten min har ikke lyst på sex. Vi hadde før et flott sex-liv og jeg savner det så grusomt. Kjenner at jeg begynner å bli bitter på ham, og det er ikke bra! Føler at hele livet er på vent. Er bare 32 og har null sexliv. Ikke gøy! Du må rett og slett bare snakke med ham, og høre hva greia er. Jeg hadde en kompis som ikke klarte å ha sex med dama fra hun var 6 mnd gravid- Han taklet det bare ikke. Kan være noe sånt. At han synes det er litt freaky med baby inni der når dere har sex... Lykke til uannsett!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 Hei, Hvis det er bare nå i graviditeten, er det sikkert pga den. Min samboer var likedan, kanskje han syns det er litt ekkelt med tanke på at det er en baby der inne, eller at han rett og slett sysn det blir mye pes osv med å finne stillinger som er bra hvis magen er i veien
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 Vet om flere menn som synes det er skummelt/ubehagelig å ha sex med en gravid partner. Men å klare å sette ord på det? Nei, det går ikke. Dersom det er bare nå i graviditeten er det bare å fortsette med det du har gjort, går jo snart over. Evt legg til rette for en god samtale uten å drite han ut.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #5 Skrevet 13. november 2010 Jeg har tatt det opp med han flere ganger. Men han sier bare at han ikke vil at jeg skal ha vondt.. Det er jo fint at han tenker på det, men jeg sier jo at det er ikke alltid det er så vondt. Så jeg vet ikke jeg.. Tror han hadde sagt det hvis ham syns det var skummelt p.ga babyen. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå