FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Omtrent hvor mye får en assistentvikar i barnehage i timelønn? Ingen særlig relevant utdannelse eller erfaring.
lille sprelle Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 Det spørs på ansienniteten din. Du kan gå inn på hovedtariffavtalen på ks sine nettsider og sjekke i gruppe 1
lykkec Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 jeg har 150,- timen. det er privat bhg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå