Gå til innhold

Hva var deres tidlige teng på graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor tidlig kom de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg var svimmel og frøs veldig. Var også litt uggen og brystene begynte å forandre seg med en gang.Hadde også vanlige menssmerter og var øm i korsryggen.Begynte vel å legge merke til alt dette ca en uke før jeg testet, et par dager etter ventet mens =)

Skrevet

Før jeg testet positivt hadde jeg ekstremt ømme bryster og mye mensmurringer i over en uke. Fikk oppklart dette med en positiv graviditetstest som viste 2-3 uker på vei. Var også uggen i kroppen og veldig trøtt.

Skrevet

Jeg var veldig trøtt og så fikk jeg veldig ømme/vonde brystvorter.

Normale pms-symtomer for meg er kvalme og ømme pupper.. Ble lurt gang på gang til å tro at jeg var gravid.

Skrevet

Ømme bryster, lekking av brystene, trøtt, sliten, stikkninger i underlivet, opplåst..

Skrevet

Det første tegnet hos meg var ømme pupper. Begynte å ane at noe hadde skjedd allerede uken etter EL (men hadde blitt lurt før, så turde ikke stole på det). Uken IKM heldigvis ikke kom, var puppene så ømme at det ikke kunne vært noe annet enn en bebis i magen <3 <3 Etterpå har jeg hatt masse menslignende smerter (og løpt på do for å sjekke HELE tiden) og fått veldig god appetitt ;)

Skrevet

Bekkenvondt allerede fra 5 dpo, kjente de igjen fra bekkenløsning sist sv skap.

Hormonell og grinete to dager før IKM.

Frøsen.

Litt trøtt, men det kom mest i går, dagen etter pos test.

Mensmurringer.

Men bortsett fra bekkenvondtene så var det ikke noe som var forskjellig fra de andre pp!

Jo, og så syntes jeg det var ubehagelig å ligge flatt på gulvet på magen og leke med datteren min dagen før IKM

Overhodet ikke kvalm eller ømme pupper. Litt oppblåst!

Skrevet

Hormonell, grein for ingenting, pluss kvalm. Veldig tidlig, så var overbevist om at jeg var gravid da jeg testa negativt ca en uke før ikm, så tok en test til dagen etter som var positiv.

Skrevet

Jeg er gravid med andre mann og jeg har ikke hatt noen tegn. Merket det først da ikke mensen kom.

Skrevet

Merket ingenting foer etter aa ha testet positivt, men det foerste var aa bli vanvittig troett! Saa kom oemme bryster. Men det har merkelig nok gitt seg litt naa (11 uker i dag)

Skrevet

Tusen takk for mange svar dere:-) Spennende dette her! Det stikker i puppene mine, slik som med førstemann, men trodde ikke det kom så tidlig.. Så kan jo være andre grunner. Jeg er i så fatt 8 eller 9 dpo. I tillegg har jeg betent følelse i livmor, pluss av og til noe som kjennes som strekk av livmor... Men har blitt lurt maaaaange ganger, så våger ikke håpe for mye:-)

Skrevet

De gangene jeg har fått negativt svar på graviditetstesten har jeg vært mye mer overbevist om at jeg var gravid (med tanke på symptomer) enn når jeg faktisk fikk et positivt svar.

Jeg skulle egentlig begynne på IVF og hadde avtalt med sykepleieren at jeg måtte begynne å ta primolut (for å få mensen) en viss dato for at det skulle passe inn i skjemaet deres. En uke før jeg skulle begynne på primoluten begynte jeg å få ømme bryster. Dette gjorde meg skikkelig iritert fordi dette pleier å være et mensen symptom hos meg. Var sikker på at Tante Rød var på vei (for tidlig) og at jeg derfor måtte vente en-to mnd ekstra før jeg fikk begynne på IVF. Etter en uke med ømme bryster satte jeg med ned og gråt så tårene skvulpet en hel dag pga jeg fikk det for meg at jeg ikke skulle få IVF, aldri skulle få barn og slik var skjebnen. (mannen min ble ganske oppgitt). Dagen etterpå tenkte jeg at måten jeg hadde reagert på egentlig var helt på trynet! Tok derfor en test (sikkert for 50. gang... så egentlig helt av rutine) og den ble positiv :-)

Oppsummert: ømme bryster og grining. Og slik er det enda. Har ikke fått flere symptomer.

Skrevet

utrooolig trøtt var vel det første som kom..det begynte fra uke 3 hvis ikke enda tidligere...så altså veeldig tidlig:) så kom kvalmen allerede i uke 5 sammen med ømme pupper som kom og gikk og begge deler ble bare verre..fikk også mye synligere blodårer på brystet..er i uke 8 nå...å nå er hyppig vannlating også et symptom..og tung i hodet/hodepine, og myye humørsvigninger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...