Lykken_er_tre Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Jeg har to nydelige små barn, en jente på 2 og en liten gutt på 2 mnd. Men sexlivet etter to fødsler er nesten ikke eksisterende og vondt. Det er som et vakum bygger seg opp når han holder på og blir bare vondere og vondere, masse luft er jo heller ikke særlig sexy.... Etterpå får jeg skikkelig vondt når jeg står oppreist og må sitte meg ned, dette kan vare noen timer og er ikke særlig praktisk med to små. Føler at det er noe galt med hele bekken regionen, og har som følge av dette nesten aldri lyst lenger, og det er jo ikke særlig populært her hjemme..... Noen som vet om jeg kan trene dette bort eller hva jeg skal gjøre?
Rødhette <309+<312 Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 Hei. jeg har ett barn på 16mnd, og hadde store problemer med sexlivet etter fødselen. Det gjorde vondt rett og slett, virket som om noe som ikke stemte helt der nede. Jeg snakket med legen og skulle komme inn til en sjekk. Det viste seg at jeg hadde mye arrvev etter jeg hadde sydd, det kom til å bli bedre etterhvert, vi skulle ta det rolig under sex, bruke god tid og mye glidemiddel. Legen ga oss tips om hvilke stillinger som kunne funke bedre enn andre( spørs hvor du har sydd hvis du har arrvev) mitt arrvev var langt nede, så vi brukte mye misjonerstillingen, der samboer brukte en pute for å komme høyere opp. Legen sa også at det ikke hjelper å ikke ha sex, men ta det rolig, men er det ubehagelig, skal man ikke ha sex. Vi merket selv at hvis det hadde godt lang tid mellom vi hadde sex, så var det ikke så godt. Det tok lang tid før jeg ble normal der nede. Det tok 1år, før vi kunne ha sex uten å ta det rolig og bruke mye glidemiddel. Så misjonærstillingen var den eneste stillingen vi klarte å ha sex på i 1år. Nå er sex livet normalt :-) Det skal også nevnes at jeg hadde en laaang fødsel i 36 timer, som endte med sugekopp. Har du vært på 6-ukers kontroll? Ville ikke bekymret meg endå, siden du fødte for bare 2mnd siden, men ville tatt en telefon til legen og kommet inn til en sjekk hvis det ikke blir bedre :-) Ellers er det viktig å gjøre knipeøvelser :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå