Gå til innhold

idiotfyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

min kjære samboer sto opp, og hadde ingen rene boksere i skapet eller på vaskerommet ( de var i maskinen) så begynte han å oppføre seg som en syv åring å slang med ditten og datten og tok ALLE klærne fra kleskapet sitt ut og på gulvet, så sa jeg, du får rydde deopp eller så kaster jeg det for jeg er kjempelei av å rydde etteer deg og dine små utbrudd. han levna det der og jeg henta søppelsekker og fyllte de, kasta de så på trappa. så sier han, når jeg kommer hjem fra vedskogen, så burde det der være i skapet mitt eller så slår jeg deg.

Prøv sa jeg da!

Jasså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skikkelig tøff mann du har!!!

Hadde ikke rørt de klærne,prøver han og slå deg,så hiv han ut sammen med sekkene.

Skrevet

Ja¨han er utrolig stilig! Mann med stor M . Eller ikke ;) Slask spør du meg!

Klærne blir der, gjør han noe som helst utenom å ta de inn i skapet sitt igjen så er det over! å gjøre trusler om noe sånt, er å synke altfor lavt for meg!

Skrevet

For et umodent par. Kanskje du skulle gi han et lass med boxere til jul, og bare det.

Skrevet

Kanskje han bør ønske seg litt undertøy til jul?

Kan ikke ha så alt for mye av det om alt ligger til vask samtidlig,eller?

Skrevet

kanskje LITT overdrevent å "kaste" alle klærne hans. jeg hadde bare latt de ligge der, er ikke mitt problem.

samtidig har du jo gjort han en tjeneste hvis han forsøker å slå deg, for da vil det jo være kjempeenkelt for han å få med seg klærne sine når du kaster han ut døra!

Skrevet

Jeg er enig med deg i reaksjonen din. Det er en maktkrig som foregår nå - lirer han ut av seg på en alvorlig måte at han kommer til å slå deg om ikke du rydder etter han, så hadde jeg ventet og sett hva som skjedde. Slår han, så hiver du han på huet og ræva ut.

Rydder han opp sine egne klær, så er han tilgitt, og har sikkert lært at sånn oppførsel bør han riste av seg.

Skrevet

klærne har jeg kasta på trappa de! Og der får de ligge. Så får vi se da! han får rydde det opp sjæl. eller så drar jeg. Han har 10 boksere bare. Men han tror at de vasker seg av seg sjæl , og blir brettet pent i skapet sitt sjæl. så når han er så ufattelig respektløs å kaster ALLE klærne som jeg har bretta på gulvet ( for 100ede gang) så ble det sånn. jeg sa at jeg kaster de, og jeg kasta de på trappa.

umodent par.. tja kanskje det. Men tror vi er i den såkalte "7 års krisa".. eller ska man si snart 8 år.

Umoden eller ikke, å true med å slå er lavmål altså!

Skrevet

Det han burde få til jul er bruksanvisningen til vaskemaskina, pent pakket inn med sløyfe på!

Herregud, for en fyr! Hvis jeg var deg, ville jeg benyttet anledningen til å pakke tingene mine og reise, mens han er i skogen.

Skrevet

Enig 0925 :)

Synd jeg ikke har bil for å hente pappesker , ellers hadde jeg gjort det:) Men putter noen klær i en koffert jeg, kortet i kortmappa og tlf så ska jeg klare meg heeelt fint uten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...