Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert ? (ang klær og samboer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi skal ut på byen eller noe, liker ikke samboeren min at jeg viser for mye..Han ser helst at jeg har på meg bukse eller skjørt som går nedenfor knærne og toppen skal ikke vise for mye hud.

Hvis skjørtet er for kort syns han det ser litt "slutty" ut. Jeg er ikke ofte ute på byen, og når jeg en sjelden gang er ute, liker jeg å kle meg i noe som er litt sexy (Jeg sysn overhode ikke det ser slutty ut).

Uansatt, vi så i et blad forleden dag, der var det stjerner i forskjellige korte kjoler og skjørt, og spesielt en av dem nevne han at var "fryktelig hot". Kjolene var ikke horete, men sexye. Jeg reagerte med å si at "så disse damene er sexye og hotte mens jeg ser horete ut hvis jeg har på meg en kort kjole"?

Han sa ikke så mye i grunnen..men hadde dere reagert noe særlig på det? Jeg pynter meg å vil gjøre meg fin for SAMBOEREN min, ikke for noen andre, jeg vil han skal være stolt av dama si og syns jeg er hot og fin og alt det der.

Er jeg superteit?:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde samboeren min sagt at jeg så slutty ut i ett antrekk hadde det klikka for meg, jeg går i det jeg vil og hadde ikke brydd meg om om det så slutty ut.

Skrevet

Så jeg har grunn til å reagere altså?

Han mener jeg overreagerer, han sier han ikke vil at andre menn skal se på kroppen min

Skrevet

Herregud, vil han du skal gå i burka da???

Skrevet

Det hadde nok vært det optimale..hahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...