lill-b Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Vært koselig og snakket med andre som er sånn ca like langt under svangerskapet......dette er mitt første svangerskap så bare koselig og kunne snakke med andre om symtomene og allt annet som man har på hjerthe under svangeskapet.
Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 ja jeg er 6+3 på vei Har en gutt på 13 mnd fra før
Nanamor Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 Jeg er 6+1 i dag ) Mitt første svangerskap og vi gleder oss vilt! Hvordan er det med symptomer hos dere? Jeg har lite med symptomer egentlig, bare litt halsbrann og litt ømme bryster.
Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 13. november 2010 #5 Skrevet 13. november 2010 Jeg er i uke 6 Uke 7 i morgen hvis jeg husker rett. 2.ganger jeg er her inne men fortsatt spennende
Blæddieblue Skrevet 13. november 2010 #6 Skrevet 13. november 2010 Jeg er 5 fullgåtte uker i morgen, da begynner jeg vel på min 6. uke:) Mitt første svangerskap. Har enda ikke fortalt om det til familien! Vil liksom si det på en litt fiffi måte da. Kom gjerne med forslag om dere har noen!
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 13. november 2010 #7 Skrevet 13. november 2010 Jeg er også i uke 6. Kjenner fint lite på kroppen annet enn mildt sagt hyppig vannlatning! Hvordan er det med symptomer hos dere? Har kvalmen meldt seg enda, eller er det slik at julimødre slipper kvalme;)?
lill-b Skrevet 13. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 13. november 2010 så koselig og høre er veldig trøtt, vær dag når man kommer heim ifra jobb så e det litt tv titting så sovner æ av, da sover æ som regel te neste dag.....slitsomt og være så mye trøtt....så har æ stygga må nesten all maten som æ ser eller lukter....får bare i mæ knekke brød og en masse vann / cola. Vi er også utrulig glade før at vi skal ha barn og gleder oss veldig
lill-b Skrevet 13. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 13. november 2010 Så koselig og høre spennende og snakke med andre folk som også e noe lunder like langt under svangeskapet
lill-b Skrevet 13. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 13. november 2010 Vel det er vel mange måter man kan fortelle det på, men så må man også bli ening med seg sjøl vilken måte man skal si det på og tidspunkte. Vi har fortalt det til våres fam begge to.....og det gikk veldig bra og alle ble glade og fornøyde
ViVenter*15/07/11-Nora* Skrevet 13. november 2010 #11 Skrevet 13. november 2010 Jeg er i uke 6! Går over i uke 7 til mandag. ) Dette er min tredjemann.
Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 13. november 2010 #12 Skrevet 13. november 2010 Jeg har ikke så mye symptomer enda, bare litt vondt i magen og Utrolig Trøtt!! Hadde egentlig ikke det med første heller ( bare litt vondt i magen, trøtt og kvalm fra uke 12 til uke 15 ) Jeg er 6+3 på vei. Vi har fortalt det til mine foreldre idag! og de ble kjempe glade Minien på 13 mnd skulle pakke opp en gave forran dem, som han fikk av oss. Og inni den, lå en bamse med en t-skjorte på hvor det sto : Superstorebror.
lill-b Skrevet 13. november 2010 Forfatter #13 Skrevet 13. november 2010 så søtt da ingenting e jo bedre en at foreldrene blir glade for og bli besteforeldrer. Mine foreldrer blir besteforeldrer for første gang så dette er nokk veldig spennende for dem, så har æ ei lille søs som har termin i mars, så dem får jo da to barnebarn ettervært
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå