stabeist Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Har hatt tak i magen siden i kveld med ca 9-12 min mellomrom. Tror det stoppet litt opp da jeg la meg, men siden rundt midnatt har det vært på an igjen. Kan maserier vare så lenge....eller? Er 2.gangs og hadde ikke maserier da. Har hatt masse kynnerer, så vet hva det føles som. Her er det smerter som sitter som et belte i og rundt magen og stråler ned i beina. Smertene holder seg ca 15-25 sek.......så er det rier er det fortsatt bare en start hvertfall....
mum4 2girls-81 Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 Jeg har hatt det noenlunde likt deg, ikke fått sove, ingen gode stillinger å ligge på.Føler nesten at magen har vært konstant hard hele natta.Er 3 gangs, men var ikke slik forrige gangene. Det er tvillinger denne gang, mulig derfor.Termin 9 desember.
Traveltobarnsmor! Skrevet 13. november 2010 #3 Skrevet 13. november 2010 Hei Har de to siste kveldene hatt det slik jeg også. Er 2. gangs, kjente ikke noe slikt første gang. Er 38+6 nå. Håper det hvertfall er godt for noe Modning, åpning osv...
Oktobergutt2010:) Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 Slik hadde jeg det 3-4 dager før fødselen ;-) Jeg hadde slike rier/kynnere regelmessige og det var da modningen/åpninga kom. At det sitter som et belte rundt magen, og ned i beina er en ganske typisk måte å forklare rier, for det kjennes slik ut. Kanskje du er begynt å modne? :-D
Traveltobarnsmor! Skrevet 13. november 2010 #5 Skrevet 13. november 2010 Det jeg har kjent minnet meg på hvordan det var å ha rier. Må si at jeg gruer meg litt nå som jeg husket det Det er hvertfall ikke tvil når det begynner, da er det jo som å bli vakuum pakket. Hehe...uansett ikke lenge til jenten min kommer Nå skal jeg vaske ulldressen hun skal ha på første dag!!!
Oktobergutt2010:) Skrevet 13. november 2010 #6 Skrevet 13. november 2010 Jeg var så redd for at jeg ikke skulle kjenne riene, og at vi kom til å ende opp med hjemmefødsel. Alle forklarte bare at "Jammen du vet når det er i gang... du skjønner det" og så spør man, ja... hvordan det? - Du bare kjenner det - Irriterende! Men jeg forstod det fort da riene plutselig satt i, så nå svarer man jo akkurat det samme når andre førstegangs spør Lykke til iallefall, som du sier, er du jo like rundt hjørnet uansett :-D
Vossafår Skrevet 13. november 2010 #7 Skrevet 13. november 2010 Med min første fikk jeg beskjed på sykehuset at dette ikke var annet enn kynnere/maserier ol. Hjemsendt 2 ganger.. hurra. Da fikk jeg høre: "du vil komme til å kjenne forskjell når det virkelig har startet" osv. Yea right.... Da jeg tilslutt ikke greide mer en dag og fikk kranglet meg inn igjen på sykehuset var det 5 cm åpning, barnet ute 3 timer etterpå. MEN JEG HADDE JO IKKE KJENT FORSKJELL?! De bygde seg opp til å bli sterkere og sterkere selvfølgelig, men smertene satt på samme plass. Jeg satt trofast hjemme og ventet på at jeg skulle "kjenne forskjell". Bah..
Oktobergutt2010:) Skrevet 13. november 2010 #8 Skrevet 13. november 2010 Men jeg antar du kjente forskjell på modningsriene og pressriene? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå