Gå til innhold

hvordan ville du reagert hvis samboeren din sa:

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Nei, det er bare å ta kveld da!"

Etter at du hadde sagt at du ikke syntes at han burde dra på fest, fordi dere kunne heller kose dere og slappe av hjemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke reagert så mye, kanskje han ble skuffet da .. Hadde nok ikke reagert.

Skrevet

Da hadde jeg sakt at orker du å feste, så kunne du tatt deg 5 min å snakket litt/sett litt tv/tatt en røyk el.l med meg!!

Eller bare ta en dusj sammen før man legger seg ;)

Skrevet

Han mente "gå og legg deg da, hvis du ikke takler jeg går ut"?

eller mente han at han kunne bare drepe seg? hvis han ikke fikk gå ut?

Går han ofte ut? Hvis ja: det hører ikke hjemme når en har små barn.

Hvis nei: skjerp deg!! Du eier han ikke, selvom han er din samboer.

Skrevet

hadde reagert med: *fjert* ... *prOOOOOOOOOOOOmp*

Skrevet

HI

Han mente at HAN bare skulle gå å legge seg..Liksom ingenting annet å gjøre siden han ikke fikk min velsignelse til å dra på fest.

Han/vi har vært MYE ute i det siste. Nesten hver helg..

Skrevet

hahaha.. hadde vel egentlig tenkt at jeg må være veldig "spennende", var jeg deg ;)

Men nå er jeg så heldig at jeg har ingen mann, så jeg slipper alt det der ;)

Skrevet

Da hadde jeg tenkt at noe slikt passivt-agressivt kunne jeg godt funnet på å lire av meg hvis jeg også følte meg kontrollert.

Skrevet

Ja, hvordan reagerte du da hi? jeg har en følelse av at det er forferdelig amnge tafatte kvinnfolk her inne? Som ikke tør å si en ting til mannen sin, mannen må oppdras rett og slett! Det høres forferdelig ut, men lar du han gå over deg, så gjør han som regel det..hvorfor ikke liksom? dama stopper han ikke.. Sett lista med engang, reager. Ikke bare sitt borti en krok og synes synd på deg selv!

Skrevet

Jeg hadde sagt "Takk for den" og kjefta litt og forklart at "kose seg sammen" ikke betyr sove.

Skrevet

Det kunne jo være en sengeinvitasjon og da... mannfolk generelt sier sjelden nei til litt sengevalsing...

Skrevet

Jeg hadde tenkt han var fornærmet over å ikke få gå på fest. Så dette er måten tøffelen tar igjen på.

Skrevet

HI

Ja, han ble sur da jeg sa at jeg mente at vi kunne være hjemme og slappe av og kose oss sammen..Da var det like greit "å legge seg".

Skrevet

Å, det kunne min fint ha sagt.

Sutrete menn som surmuler er turn-off.

Min er sur i dag og snakker ikke til meg fordi jeg var negativ til det evinnelige hyttegnålet hans. Vil ikke ha hytte i et byggefelt.

Så da bare reiste han seg og gikk å la seg som han gjør svært ofte.

Etter at han er blitt servert mat jeg har stått i timesvis å laget, tent stearinlys, laget dessert og servert han Irish coffee.

Pris dere lykkelig dere single!

Eller de med menn som ble levert med hjerneinnmat.

Skrevet

Jeg hadde tenkt at han prøvde å styre meg med humøret, at han håpte jeg skulle si at bare kunne gå alikevel.

Det hadde jeg slett ikke gjort. Jeg hadde sagt, ok, gå å legg deg. Og så hadde jeg kost meg med tv og noe godt!

Dagen etter hadde jeg sagt at han kunne stå opp med barna for han må jo bare være uthvilt etter den lange gode natten =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...