Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Noen som har gjort det>? Hvordan?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Hvorfor ville det, når en ikke lenger er nummer en? gidder du? "Kjempe for"... nei, DET gidder jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Har ikke gjort det å heller ikke tenkt til det, men det kommer vel helt ann på hvordan/hvorfor forholdet tok slutt. Om eksen har et nytt liv med ny dame? Eller om eksen fortsatt er trist/lei og ønsker deg? Men om du virkelig ønsker så prøv... Alt kan gå, om det er meningen.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 Ja ved å gi ham avstand, tid til å tenke over ting hvis det er ikke lenge siden bruddet skjedde, det som ikke hjelper er mas og trygling..
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #5 Skrevet 13. november 2010 Ja, det kan man, uten tvil. Her ble det slutt rett før jeg fant ut at jeg var gravid. Og siden jeg fortsatt elsket han osv på tross av at han hadde truffet en ny så ventet jeg. Etter at barnet ble født fikk vi et godt forhold, jeg føyde han i det meste. Jeg slanket meg og stelte meg før han kom og flørtet med han når han var der. Til slutt fikk jeg det som jeg ville -vi ble sammen igjen. Idag er har vi to barn sammen, men har gått fra hverandre. Min erfaring er at det er en grunn til at man går fra hverandre i utgangspunktet og at man kan bli lurt av den følelsen av avhengighet man har for den andre. Men...ja, det er mulig....
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #6 Skrevet 13. november 2010 Det er det sikkert. Men hvorfor ønske å få tilbake en du tidligere ikke syns var bra nok / som ikke syns du er bra nok lenger???
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #7 Skrevet 13. november 2010 Saken er at vi er begge veldig glad i hverandre, men ønsket/ønsker forskjellige ting i livet. Jeg ønsker å slå meg til ro, og han er ikke helt der enda.. Så jeg ønsker at han skal savne meg noe fælt ( ;-) ) og ha eg tilbake. Vi var egentlig begge enige om å ta en pause fra hverandre, men jeg holder det ikke ut! Vi er perfekte for hverandre rent personlighetsmessig...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #8 Skrevet 13. november 2010 Alt er mulig! Selv fikk jeg tilbake eksen ved å unngå han en periode. Jeg ringte ikke, sendte ikke meldinger eller oppsøkte han. Gav han fred og avstand. Han savnet meg veldig og var redd han hadde mistet meg for godt. Så plutselig etter 1 mnds tid, ringte han meg og ville snakke. Da var det gjort! Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå