Gå til innhold

Hva syns dere om denne kjolen til meg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får veldig småpikeassosiasjoner, men smaken og baken og alt det der. :)

Skrevet

Tja, du må vise bilde av deg med kjolen på, vanskelig å si ellers.

Skrevet

ikke min stil, for sukkersøtt for meg. men liker du den så hvorfor ikke

Skrevet

Må nok si meg enig med Mor Løvehjerte...

Skrevet

Litt vanskelig å se utifra bildet, men sånn jeg forestiller meg den synes jeg ikke at den passer på en voksen dame. Føler at den ble litt sånn "baby-aktig", og at den passer på små piker.

Men som sagt, vanskelig å se utifra bildet når det ikke er noen som har den på seg.

Skrevet

Passer ikke på noen jenter over seks år.

Skrevet

Har jo ikke kjøpt den, så vanskelig å vise bilde:) Men jeg syns den er aldeles bedårende, men tror den har lav sex appeal...

Skrevet

Søt til småjenter, og sikkert særdeles behagelig for jenter i alle aldre og størrelser:-)

Skrevet

Var det en diplomatisk måte å si at den blir feil dersom jeg ønsker å se pen/normal ut monajenten?

Gjest JuniGull-10
Skrevet

Når jeg ser denne kjolen tenker jeg "kunst og håndverkslærer"! Jeg er nemlig K&H lærer, så personlig hadde jeg styrt unna... ;-) Men aner ikke hvordan den er i str.

Skrevet

Egentlig ikke, hehe:-) Ikke min smak, men har sett et par stk som kler sånne kjoler! :-) Tror nok ikke du ser unormal ut, men personlig syns jeg det ligner mer på en barnekjole.

Skrevet

Er ikke min stil heller, men syns den var så bedårende. Tror jeg prøver meg i en sånn. Får nok høre det om folk syns jeg ser merkelig ut:)

Skrevet

Liker du den, kjøper du den! Det er jo det viktigste:-) Jeg går sikkert med mye rart andre ikke ville ha drømt om å gå med, men føler jeg meg komfortabel med det, er jo det det viktigste:-)

Skrevet

Jeg liker jo såne kjoler jeg da hehehehe, men tror jeg ville valgt brun og ikke lilla:) Når det gjelder str må du sjekke med butikken. Det er et av problemene med dette merket synes jeg.... at alle styles variere i str.

Skrevet

Jeg kombinerer ikke brunt og svart, og derfor syns jeg brunt er en vanskelig farge. Mine brune støvletter er i en annen farge enn denne kjolen i brunt. Lilla er lettere å kombinere med både jakker og sko syns jeg.

Tror jeg tar L. Gjør jo ikke noe a\m den er litt stor. Verre dersom det ser ut som om jeg har presset meg inn i en barnekjole:)

Gjest thricane
Skrevet

Kjenner ei som har denne både i hvit og rosa.

Hun er typen som passer godt til det og den ser jo veldig god ut å ha på. Dama er over 30 og kan fint bruke den uten at det ser rart ut. Tror den er ganske vanlig i strl.

Skrevet

Sorry, men voksne damer i slike kjoler er det rareste jeg ser!! Synes det er hakket værre enn one piece jeg da. Kan til nøds gå med på at en 3 åring muligens kan kle det, men til en voksen..uff nei!!

Skrevet

Nedslående at du mener det. Har fått med meg at du er god på mote:) Men jeg skal nå ha den likevel. Ser dere virkelig ikke hvor nydelig den er? ;)

Skrevet

Er vel ikke så god på mote, men vet hva jeg liker..Men klart, det er jo du som skal føle deg vel i det og det er det viktigste :-)

Skrevet

Jeg har den i hvit til jentene mine på 2 og 4 år;)

Til barna var de store i størrelsen!

Skrevet

Ikke min stil, men jeg har sett noen i den som har matchet med litt tøffe smykker, typ litt lange halskjeder og slikt. Da syns jeg at det ser bra ut på de over 6 år også;)

Men hadde nok skippet musefletter;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...