Gå til innhold

For tidlige kynnere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 17 uker langt. Jobber 100% som ped. leder (travelt kan man si). Travelt hver dag, med en datter i tillegg som krever sitt. Alt d der er greit nok, jeg vet jo at d er likt for di fleste...Men når bør jeg bremse litt?

Jeg har hatt kynnere i hele dag..da mener jeg i heeele dag.. ringte legevakten som mente at d var nok stresset, og at jeg måtte bruke helga på å slappe av. Jeg har slappet av i hele kveld, men har fortsatt kynnere..

Huff..er ellers i kjempefin form.. kjenner liv og alt er bra.. Noen med erfaring?

Er d noe å bekymre seg for??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble sykemeldt pga mye kynnere, fordi de kan framkalle for tidlig fødsel, så ja...det er noe å bekymre seg over når det er så ille som det du beskriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kynnere fra uke 15.

Det + andre ting gjorde at jeg ble sykemeldt ut sv.skapet.

 

Jeg ville slappet av denne helgen, gått på jobb på mandag. Blir det ikke bedre på mandag så ville jeg ringt og fått time til lege for en vurdering.

(Dette er hva jeg også gjorde den gang da.. :o))

 

Er du usikker og veldig redd så ringer du såklart før!

Kroppen din kjenner du selv :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kynnere fra uke 14 og det vedvarte ut svangerskapet. Var aldri bekymret og det var heller ikke legene. Men er det stress her, så må du ta kroppens signaler på alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bare gjort som de sa på legevakten; tatt det med ro, og hørt mer på kroppen fremover. Hvis du merker at du blir sliten eller får kynnere er det bare å ta noen minutter og slappe av.

Ingen har like svangerskap, og noen trenger mer hvile. Selv har jeg vært sykemeldt nesten hele svangerskapet, og har vært avhengig av en times tid på sofaen hver dag. Hvis jeg prøvde å presse meg selv fikk jeg kramper/kynnere og begynte å blø, så lege og jordmor ga meg streng beskjed om å lytte til kroppen og ta det med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...