Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Amelia?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei snuppe som heter Olivia :)

 

Eller har dere noen andre navn som passer bedre.

Liker jo litt "gamle" navn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dattra til ei venninne heter det, nydelig:-)

Skrevet

Uff,, kobler det opp mot en eller annen forening man kan kontakte ang abort..

 

Hva med Victoria, elvira, Melia, Agnetha....osv.

Skrevet

Tenker Amathea du, ikke bare for abort en kontaker de da.

Var der selv på svangerskapskurs da jeg var alene om barnet.

Skrevet

Det er Amathea. Ikke akkurat likt Amelia. Jeg synes navnet er nydelig. Ønsket at vårt barn skulle hete Amelie, men ble nedstemt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...