Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Har ei snuppe som heter Olivia Eller har dere noen andre navn som passer bedre. Liker jo litt "gamle" navn
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Dattra til ei venninne heter det, nydelig:-)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Uff,, kobler det opp mot en eller annen forening man kan kontakte ang abort.. Hva med Victoria, elvira, Melia, Agnetha....osv.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 Tenker Amathea du, ikke bare for abort en kontaker de da. Var der selv på svangerskapskurs da jeg var alene om barnet.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 Det er Amathea. Ikke akkurat likt Amelia. Jeg synes navnet er nydelig. Ønsket at vårt barn skulle hete Amelie, men ble nedstemt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå