Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Hva synes dere jenter?? Er det det samme at ei jente har en liten vibrator, som ikke ligner på en pikk! og at en gutt har en gummifitte og knuller på???
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Jenta og gutten oppnår vel det samme selv om vibratoren ikke ser ut som en pikk????
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Prinsippet er nå akkurat det samme. Begge er fake og av plastikk/gummi, og brukes for å oppnå seksuell nytelse.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 Samme greia. Forskjellen for meg er at vibratoren er noe vi kan bruke når vi har sex sammen. Blir for sært å bruke kunstig dåse sammen.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2018 #5 Skrevet 26. april 2018 Noen fake i nåtid er like gode som en real pikk eller bedre. Jeg kjøpte en naturtro dildo som er bare deilig😍 Også kjøpte jeg en masturbator til min kjære,sånn at han har noe å kose seg med når jeg er borte😄Det hjelper.. Anonymkode: 99654...728
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå