Ajam Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Jeg forstår ikke oppstyret. Har nettopp sett programmet på web tv. Syns absolutt ikke det er i overfant perverst. Hva syns dere?
mpb♥ Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Jeg forstår heller ikke oppstyret.. Jeg syns det er ganske underholdende
Myrk Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 Stor ståhei for ingenting... Artige programledere
Gjest eelis+kian Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 Morsomt og ganske pinlig program! Jeg liker det (har satt på serieopptak på Get-boxen min ;-) ).
Hot Midget ! Skrevet 12. november 2010 #6 Skrevet 12. november 2010 Syns selve programmet er bra, men syns de taper seg litt når de bruker usæriøse ord som kuk, fitte, fingerpule, pikk....Ja...Kunne brukt litt mer faglige ord da, syns jeg. (selvom jeg personlig bruker disse ordene selv..)
blond Skrevet 12. november 2010 #7 Skrevet 12. november 2010 Du forventer at en ca 17 åring bruker faguttrykk?
Hot Midget ! Skrevet 12. november 2010 #8 Skrevet 12. november 2010 Det skal ikke mange år på nakken til for å vite at det heter penis og ikke pikk;) Og vagina fremfor fitte;p Men tenkte mer på fagfolkene som de går til. Han som var på runkekurs fks...Hun dama der var ikke 17 kan du trygt si. Og hun sa fitte, kuk, fingerpule....blabla......Ble litt mye bare;p
Wopi Skrevet 13. november 2010 #9 Skrevet 13. november 2010 Det er ikke perverst, synes jeg. Men synes det er et fjasete program, og jeg skjønner ikke helt hvem som er målgruppen. Programlederne gjør forsåvidt en god jobb, men lurer litt på om en 17 åring forstår hva hun er med på og hvordan hun fremstår. Samboer ser på, jeg har forsøkt, men det fenger ikke meg.
cherry coke Skrevet 13. november 2010 #10 Skrevet 13. november 2010 Synes det er artig! Tøffe programledere :-) Men merker at jeg blir litt flau (feks det paret som hadde tantrisk sex..yikes!! ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå