Gå til innhold

Hva mener dere om "Trekant"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår ikke oppstyret. Har nettopp sett programmet på web tv. Syns absolutt ikke det er i overfant perverst.

Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår heller ikke oppstyret.. Jeg syns det er ganske underholdende :D

Gjest eelis+kian
Skrevet

Morsomt og ganske pinlig program! Jeg liker det (har satt på serieopptak på Get-boxen min ;-) ).

Skrevet

Syns selve programmet er bra, men syns de taper seg litt når de bruker usæriøse ord som kuk, fitte, fingerpule, pikk....Ja...Kunne brukt litt mer faglige ord da, syns jeg.

(selvom jeg personlig bruker disse ordene selv..)

Skrevet

Du forventer at en ca 17 åring bruker faguttrykk?

Skrevet

Det skal ikke mange år på nakken til for å vite at det heter penis og ikke pikk;) Og vagina fremfor fitte;p

Men tenkte mer på fagfolkene som de går til. Han som var på runkekurs fks...Hun dama der var ikke 17 kan du trygt si. Og hun sa fitte, kuk, fingerpule....blabla......Ble litt mye bare;p

Skrevet

Det er ikke perverst, synes jeg. Men synes det er et fjasete program, og jeg skjønner ikke helt hvem som er målgruppen. Programlederne gjør forsåvidt en god jobb, men lurer litt på om en 17 åring forstår hva hun er med på og hvordan hun fremstår.

Samboer ser på, jeg har forsøkt, men det fenger ikke meg.

Skrevet

Synes det er artig! Tøffe programledere :-) Men merker at jeg blir litt flau (feks det paret som hadde tantrisk sex..yikes!! ).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...