Gå til innhold

Oppussing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Vi har akkurat kjøpt hus og har lyst å endre planløsningen i førsteetasje. Ettersom ingen av oss noen eksperter lurte jeg på om noen av dere vet hvordan man går frem for å finne ut om våre "ideer" er gjennomførbare. Det er blandt annet et par vegger vi gjerne skulle ha revet ned. Tar man kontakt med en tømrer for å få veiledning? Eventuelt hvor kan man henvende seg for å få hjelp?

Er det noen av dere som vet hvordan man går frem? Jeg føler meg litt hjelpesløs her. Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi har pusset opp har vi lagt ut jobben på "annbudstorget.no" for å få kontakt med folk som kan gjøre jobben. De som har kontaktet oss har vi hatt på befaring. De undersøker og kommer med sine anbefalinger. Veldig greit for en får mange "gratis" råd fra flere fagpersoner uten at en nødvendigvis MÅ bruke tjenestene deres. De ulike aktørenen har kommet med sine annbud. Dere velger jo selv om dere vil benytte dere av tilbudene.

Du kan jo også ringe til en tømrer å forhøre deg men min erfaring er at det er vanskelig å finne de som er ledige og interessert i "min" jobb.

Men anbefaler virkelig annbudstorget! Fikk inn 4 seriøse annbud og sparte over 100 tusen på dem vi valgte.

Skrevet

Supert! Tusen takk for hjelpen!

Ikke alltid lett å vite i hvilken ende man skal begynne.

Skrevet

Nei, jeg har selv tatt for meg telefonkatalogen og prøvd å finne snekkere... helt umulig! :) Annbudstorget reddet oss:)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...