Gå til innhold

Væske fra brystene


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste kanskje to ukene opplevd at det kommer væske fra brystene mine. Det kommer helst dersom de kommer "i klem", f.eks om natten hvis jeg ligger på siden. Det kommer også dersom jeg fysisk klemmer på dem (jeg måtte jo sjekke ut dette her...:)). Jeg er i 33. uke nå. Er det vanlig at dette skjer nå, så "lenge" før fødsel? Jeg er førstegangs og har ikke peiling... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg er i uke 31 og har også den siste uka merka at det kommer væske ut om natta når eg ligger på siden! Tror det er vanlig ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok veldig individuelt. Forrige svangerskap fikk jeg det da jeg var 6 måneder på veg. "Kjeftet" på samboeren for at han hadde siklet ved puppen min, men forstod jo kjapt at han ikke kunne klare det slik jeg lå og ble litt flau... Nå som jeg har en sønn på 2 år har jeg kunnet klemme ut veske siden jeg sluttet å amme han da han var 11 måneder. Men lekker ikke denne gangen, kommer bare ut hvis jeg skviser.

 

Du er med andre ord ikke unormal ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang fikk jeg væske fra brystene mine allerede i 3 mnd og det varte helt til fødsel.

Er helt normalt! Betyr jo bare at kroppen din fungerer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får også veske om natten og har hatt det i noen månedet. Er i uke 34 nå. Har hørt at man ikke bør stimmulere brystene ved å klemme og slik, da dette kan sette i gang fødselen.

 

I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har hatt væske i brystene siden før datteren min ble født i 2008. Det har aldri blitt helt borte igjen. Men nå er det på'n igjen for fullt. Foreløpig er det en ganske klar væske med litt innslag av råmelk (gul væske). Av og til kommer det ut litt gråhvit væske også, men det er det ikke mye av enda.

Under forrige svangerskap måtte jeg sove med BH og ammeinnlegg de siste to månedene. Om jeg forsøkte å sove uten, ble det rene bassenget i senga =D

Denne gangen ser det ut til at moroa starter litt tidligere, men det er jo bare kroppen som har startet forberedelsene så man får ta i mot med åpne armer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei!

 

Jeg har også hatt dette i noen uker allerede, er i uke 34+6 idag. Se på det som positivt, at kroppen din forbreder seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...