Irene Adler Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Hvor ofte vasker dere ullklærne? Altså bodyer og strømpebukser/longs, sånne kroppsnære plagg. Tenker da spesielt på nøstebarnklær eller ubehandlet / lanolinisert ull. Det står at de skal vaskes sjelden, men hva er egentlig sjelden? Lille kan godt gå opptil en uke eller mer så lenge det ikke blir store flekker og de blir altfor skitne.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 vasker de når de blir gulpet på, eller er skittene. somregel etter 1 dags bruk.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 jeg vasker bodyene etter 1 dags bruk(gulp og gris på), men longs og sokker kan jeg bruke i 2-3 dager....ikke noe mere... men jeg har Devold og Janus:)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 Vasker når det har vært lekkasje fra bleien eller det er flekker av mat eller gulp. Det kan være en dag eller 3-4 dager, sjelden mer..
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 Minste er 2år. Men vasker ull klærne hver gang de har hatt det på seg i barnehagen, flekker eller ikke. HI
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #6 Skrevet 12. november 2010 Altså jeg er ikke HI:) hehehe Sitter å trykker mens jeg ser x faktor..distre:)
Irene Adler Skrevet 12. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2010 Nesten all ull lille har er ubehandlet / lanolinisert ull og skal vaskes med spesialmiddel for hånd, så de må bli litt skitne. Heldigvis gulper han ikke og siklekragen beskytter.
Irene Adler Skrevet 12. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. november 2010 He he, lurte litt på den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå