Gå til innhold

Hvorfor feirer dere farsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner dere ikke at det er nok et amerikansk salgsstunt?

Joda, hyggelig med en oppmerksomhet, men hvorfor ikke gi litt oppmerksomhet på vanlige dager også? Skjønner meg ikke på dette tåpelige mors- og farsdagshysteriet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skikkelig hysteri med en dag i året for far. barna lager et kort med en tegning, også lager vi kake sammen til pappa også spiser alle den. bare koslig det. trenger ikke gjøre noe negativt ut av alt.

Skrevet

Gjør meg ingenting å kjøpe noe lite greier til faderen når det er farsdag. Gir han som oftest en bok som jeg kan lese etterpå selv;)

Skrevet

Jeg syns det er hyggelig, men syns det kunne vert uten gaver. Bake en kake eller skrive kort burde vært mer enn nok. Ja amerika trenger seg innpå vet du =P

Skrevet

bare å la være å feire det, her har jeg og guttungen vært ute å kjøpt en liten pondus bok og pondus kalender for pappan er så glad i pondus og så skal vi lage en kake vi skal kose oss meg på søndagen. Blir kos det :)

Skrevet

ja også har guttungen tegnet et kort til pappan sin da :)

20:02

Skrevet

haha, tror HI er litt paranoid ang amerikanerne. At de er ute etter å ta oss med tradisjonene sine.

Skrevet

Her lager vi kake til kvelds. Og min pappa får blomster. Feirer fordi han er den beste pappaen. Kunne gjort det hvilken som helst annen dag men er så glemsk og dårlig på slike ting i hverdagen. Greit med en dag jeg blir minnet på det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...