Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Hadde virkelig ikke trodd det! Første jenta kom på prevensjon, andre jenta kom etter 14 pp, og nå er tredje spire på tur på 2. pp!!! Håååååper spiren sitter godt!!! Er SÅ lykkelig! )
Fru.Antonsen Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Gratulerer så mye kort innpå... hva betryr "pp" kom på 2pp??
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 12. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2010 Tusen takk! ) pp=prøve-periode 1 pp =1 mnd Sist brukte vi 14 mnd på å bli gravid, nå satt den på 2.forsøk! )
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 mener pp betyr prøveperiode, altså er én eggløsningsperiode én pp...
SNURF 5 GUTTER Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 Gratulerer misunner deg. Jeg venter på mensen i morgon men vil ikkje ha den, er spent sjøl. Lykke til og grattis.
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 12. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2010 Tusen takk! Krysser fingrene for at den ikke kommer!!!!!!!!!!!! * * * * *
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå