Gå til innhold

JIPPI!!! :D Jeg er g*r*a*v*i*d!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde virkelig ikke trodd det! Første jenta kom på prevensjon, andre jenta kom etter 14 pp, og nå er tredje spire på tur på 2. pp!!! Håååååper spiren sitter godt!!! Er SÅ lykkelig! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye :)

 

kort innpå... hva betryr "pp" kom på 2pp??

Skrevet

Tusen takk! :o)

 

pp=prøve-periode

1 pp =1 mnd

 

Sist brukte vi 14 mnd på å bli gravid, nå satt den på 2.forsøk! :o)

Skrevet

mener pp betyr prøveperiode, altså er én eggløsningsperiode én pp... :)

Skrevet

Gratulerer misunner deg.

 

Jeg venter på mensen i morgon men vil ikkje ha den, er spent sjøl.

 

Lykke til og grattis.

Skrevet

Tusen takk! Krysser fingrene for at den ikke kommer!!!!!!!!!!!! * * * * *

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...