Gå til innhold

Hva syns dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Annie Inga Caroline .

 

Det er oppkalling etter oldeforelde på begge sider :)

 

Ene heter Annie Carol og andre heter Inga Caroline .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde droppet et av navna og brukt enten Inga Caroline eller Annie Caroline.

 

 

Skrevet

Annie Caroline ble jo kjempefint. Men Inga ødela desverre alt.

 

:)

Skrevet

Dropp Inga. Det betyr desuten "ingen" på flere norske dialekter. Det er ikke så fint da....

 

Eksempel: Ho e Annie Inga Caroline = Hun er Annie "ingen" Caroline. Forvirrende i dagens dialektblanda samfunn?! Også grunnlag for mobbing, om man skal bry seg om det.

 

Men Annie Caroline er nydelig. :)

 

 

Skrevet

Jeg vil ha Annie og mannen vil ha Inga .Jeg syns ikke Annie Inga er så fint

 

Og Inga blir nok ikke brukt så mye ,men mannen vil ha det med .

Til daglig blir det nok bare Annie :)

HI

Skrevet

Jeg syns også Annie Caroline er finest .

 

Men vil at mannen min skal få med Inga .

HI

Skrevet

Jeg synes Inga er fint, jeg :-)

Skrevet

Tre fornavn er virkelig alt for mye! Hva er vitsen med å gi deg dersom planen din er at Inga ikke skal brukes uansett? I tilsvarende situasjon ville jeg blitt enig om å trekke lodd. Inga Caroline på én lapp og Annie Caroline på en annen. Jeg liker best Karoline, men det er kanskje ikke det du spurte om ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...