Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Annie Inga Caroline . Det er oppkalling etter oldeforelde på begge sider Ene heter Annie Carol og andre heter Inga Caroline .
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Hadde droppet et av navna og brukt enten Inga Caroline eller Annie Caroline.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Annie Caroline ble jo kjempefint. Men Inga ødela desverre alt.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 Dropp Inga. Det betyr desuten "ingen" på flere norske dialekter. Det er ikke så fint da.... Eksempel: Ho e Annie Inga Caroline = Hun er Annie "ingen" Caroline. Forvirrende i dagens dialektblanda samfunn?! Også grunnlag for mobbing, om man skal bry seg om det. Men Annie Caroline er nydelig.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #6 Skrevet 12. november 2010 Jeg vil ha Annie og mannen vil ha Inga .Jeg syns ikke Annie Inga er så fint Og Inga blir nok ikke brukt så mye ,men mannen vil ha det med . Til daglig blir det nok bare Annie HI
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #7 Skrevet 12. november 2010 Jeg syns også Annie Caroline er finest . Men vil at mannen min skal få med Inga . HI
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #9 Skrevet 12. november 2010 Tre fornavn er virkelig alt for mye! Hva er vitsen med å gi deg dersom planen din er at Inga ikke skal brukes uansett? I tilsvarende situasjon ville jeg blitt enig om å trekke lodd. Inga Caroline på én lapp og Annie Caroline på en annen. Jeg liker best Karoline, men det er kanskje ikke det du spurte om ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå