Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Jeg kom over en blogg, og jeg blir like oppgitt hver gang jeg leser slike innlegg. Hvorfor kan ikke folk vokse opp i stede for å klage til hele verden på blogg om "shit snakking" Blir så kvalm av slike folk som må søke oppmerksomhet rundt det.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Datteren min går i fjerde klasse og de har lært forskjell på å/og. Jeg blir ganske oppgitt over voksne mennesker som fortsatt ikke har lært seg forskjellen...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Og hvordan vet du at DE vet forskjell på å/og? Jeg kunne også forskjellen når jeg var 9, men det var riktig så mange i klassen min som ikke kunne det.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 jeg kan å forskjell på å å og din dumming.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 Det har kontaktlæreren snakket om på forige foreldremøte og foreldresamtale. Jeg synes det er kjekt å følge med på hva datteren min og resten av elevene lærer. Han (læreren) har selv sagt at det er et høyt snitt i klassen. Og/å har de terpet endel på og hatt ukeprøver osv. Desutten kjenner jeg ca halvparten av foreldrene i klassen svært godt. Hun ene er min beste venninne. Ok?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #6 Skrevet 12. november 2010 DA du var 9 Den gang da, hver gang når.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #7 Skrevet 12. november 2010 jeg kan å forskjell på å å og din dumming. Mhm, og den setningen var beviset, eller? ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #8 Skrevet 12. november 2010 Hehe sant det. Påstod ikke at jeg kunne regelen om da og når da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå