Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Jeg skal jobbe fra 8-16 hver dag, må stå opp kl 5 for å rekke alt,gå å levere i bhg og ta bussen til jobb, så jobbe, ta bussen, hente i bhg, og gå hjem... hjemme ca 17 hver dag da... Mannen er abr, ledig men kjører når vi skal på butikken og div da jeg ikke har lappen.... jeg er også gravid i uke 21 men bekkenløsning. hvordan burde vi gjøre det med mat laging og hus arbeid? hva synes dere er rettferdig??
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Det er jo selvsagt han som skal gjøre dette da han går hjemme. HALLOOOH!?!? Han kan vel også sørge for å få barna i bhg. Hva gjør han om dagene da, spiller nitendo?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Hvorfor henter og leverer du i barnehagen hvis mannen er hjemme? Vi deler slik at mannen gjør alt ute; biler,plenklipping,snømåking,maling,vedhogst m.m. Jeg lager mat,vasker klær,skriver handlelister,har oversikten over det meste. Begge handler,vasker,støvsuger og rydder. Han går også ut med søpla:-)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 Han bør lever og hente i bhg. Rydde og vaske huset Ha middagen på bordet når du kommer hjem. Måke snø og klippe plenen (alt etter som). Vaske og brette klær Vanne blomstene kjøpe inn klær til ungene etter årstid Lage matpakke til ungene i bhg Skifte dekk på bilen og påse ellers reparasjon på bilen. Tørke støv Gå ut med avfallet som er sortert Bake brød Rydde og sortere i klesskapene etter årstid Stryke duker, gardiner, klær osv Skifte på sengene Ordne babybøkene til ungene Bestille julekort og sende ut til begge familiene Planlegge og kjøpe julegaver til begges familier Holde orden i bhg og hvilke klær ungene har der til en hver tid Skifte lyspærer Forefallende oppussing i huset Pante flasker Handle mat og annet til husholdet Ha ungene hjemme når de er syke OSV
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 Fysj for en latsabb. Nå bør du puffe deg opp og blåse ut av deg forskjellig. Uakseptabelt at du tar bussen med ungene i bhg før jobb når han valser hjemme. Han må vel sove om morgenen han sikkert.. Og som 17.02 ramser opp, det er mye å ta fatt i før han setter seg på pcen.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #7 Skrevet 12. november 2010 Du må jo være stokkdum HI. Selvfølgelig tar han alt, pluss levering og henting i bhg.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #8 Skrevet 12. november 2010 Tuller du HI? Du må stå opp 5 hver dag og levere/hente i barnehagen og i tilegg ta bussen..og ja du er gravid også med bekkenløsning, og du lurer på hva din arb.ledige mann bør gjøre?? Jeg håper dette er ment som en spøk.. Hallo klart din mann må gjør alt Du skal bare stå opp og dra på jobbb og dra hjem til ferdig laget middag, og ja mannen din bør også kunne kjøre deg!!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #9 Skrevet 12. november 2010 Hus arbeid skal ikke deles, for det skrives husarbeid.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #10 Skrevet 12. november 2010 Han mener vi skal lage like mye mat, han tar oppvasken (oppvask maskin) og jeg vaske og tar meg av klær... resten av støv og vask blir til meg når jeg har tid... Han kjører sønnen min i bhg om morgen nå, men det er for jeg å har vært arb ledig... det er min sønn fra før, så det er mitt ansvar å få han i bhg... å bekkenløsning er bare en "unnskyldning" for å late meg som han sier....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå