Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 tenkte å legge den inn i et annet innlegg, men der var det over 50 svar så legger den her. gutt 18 år,bakovervendt sete i bil Han er 17 år (blir 18 Mars neste år). Helt siden han var født har han sittet bakovervendt i bilen. Klart det begynnte å bli protester ettersom han vokste opp, men jeg vil at mitt barn skal være sikker og trygg, og betyr det at han må sitte bakovervendt når vi er ute å kjører...ja så må han det. MEN det har selvfølgelig hindret han i sosiallivet da. Jeg har gitt han streng beskjed om at hvis hans kamerater (han har noen kamerater som er par år eldre enn han og har førerkort) ikke har noen sikkerhetsanordninger i bilen slik at han kan sitte bakovervendt, så får han IKKE lov til å sitte på. Dette har ført til mange krangler oss imellom. Han sier jeg kveler han og skjemmer han ut med min fiksering på det at han skal sitte bakovervendt til han minst er 18 år. Han er sinna på meg, fordi han ikke får lov til å ta buss eller tog eller sitte på med noen med mindre det er ordnet til at han kan sitte bakovervendt. Hvis det er klassetur så må jeg kjøre han som regel da transportmidlene ikke er tilrettelagt for å kunne sitte bakovervendt. For meg er det uaktuelt at han skal sitte annen vei enn bakovervendt til han er som sagt MINST 18 år ... Er jeg urimelig mot min sønn??
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Hehehe, nei for all del ikke Hvis det er så forbanna viktig å sitte bakorvendt leeenge leeenge.. så burde de kutte ut å lage bilstoler fra 10 kg oppover som er godkjent å sitte i med kjøreretningen. Da burde biler inndras, og nye lages slik at også føreren og alle som sitter på sitter feil vei !!! Da er det nok ingen som lenger dør i bilulykker
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Guri !! UTEN hjelm ?? Uansvarlig !!!!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 Enig. Og uten knebeskyttere også. Herregud, så uannsvarlig du er HI...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 Det er nesten sånn at jeg ler.. Men historien er litt for overdrevet:)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #7 Skrevet 12. november 2010 Jeg synes alle setene i bilene, bortsett fra førersetet burde være andre veien. Da ville de aller fleste sitte mot kjøreretningen. Staten ville spart mye på de reduserte nakkeskadene man har i dag. Da ville det også vært lettere for føreren å snakke med sidemannen. Lettere å se bort på ham/henne mens de snakker. Føreren ville sluppet å snu så veldig på hodet for å se når sidemannen prater. Sidemannen kunne også ha fulgt ekstra med på trafikken bak. Og observert for føreren.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #8 Skrevet 12. november 2010 Dårlig humor. Kunne vært morsomt men HI er ikke flink nok til å skrive.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #10 Skrevet 12. november 2010 Jeg kunne liksom ikke se helt humoren i dette innlegget, verken den ene eller den andre veien. .. noen som er under 20 år som har skrevet det?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #11 Skrevet 12. november 2010 Dette er et gammelt innlegg som er like teit som første gangen det ble lagt ut.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #12 Skrevet 12. november 2010 Jeg ser at det er ment til å være morsomt, men det er en satirisk skivebom dessverre.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #13 Skrevet 12. november 2010 Dårlig skrevet, og poenget kommer ikke godt nok frem. Skal man skape komiske bilder oppi hodet på leseren, må man skrive bedre enn dette. Og satire skal overdrives på en kort og konsis måte. Dette var bare teit og meningsløst. Dessuten en idiotisk ting å gjøre narr av. Ingen syns at foreldre som har barn i bakovervendt sete lenge er latterlige.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #14 Skrevet 12. november 2010 Herrefred for et idiotisk innlegg HI. Prøver du liksom å latterliggjøre de som velger å sikre barna sine best mulig i bil? Du er vel en av de idiotene som kommer med hundrevis av idiotiske unnskyldninger for hvorfor barna ikke skal sitte bakovervendt. Helt utrolig at enkelte er så tette i pappen at de ikke forstår at det er for barnas sikkerhet man gjør dette. For et år siden var det faktisk en tragisk ulykke her jeg bor, hvor 2 små barn omkom. I ettertid ble det sagt at barna sannsynligvis hadde overlevd om de ikke hadde sittet forovervendt.. Man er forresten ikke på noen som helst måte hysterisk selv om man velger å gjøre det som er sikrest for barna sine. Du er en løk, og jeg håper at det bare er på dette området du er så uvitende, for dine barns skyld. Jeg er egentlig en dame med masse humor, og ler av det meste, men dette var rett og slett bare teit.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #15 Skrevet 12. november 2010 jeg syns bilen burde gå bakover jeg, sånn at ALLE satt bakovervendt ....... da er alle trygge....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå