Gå til innhold

Gir dere farsdagsgave ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første året sønnen min levde var det spm fra farmor til sønnen min om jeg ikke kunne gi far en gave på farsdag, jeg sa nei da han visselig ikke hadde gitt meg gave til morsdag heller.

I år var det spm om jeg kunne ordne gave til bursdagen hans, bare noe lite som skulle være fra sønnen vår, jeg sa ja men at da må det også gå begge veier, ikke at bare jeg skal gi, men han også når jeg har bursdag.

Nå er det jo farsdag igjen snart, i år har jeg ikke hørt noe spm ifht farsdag så jeg vet ikke om jeg skal gi noe, jeg har ikke spesielt lyst! Eneste grunnen til at jeg ga den bursdagsgaven var fordi jeg syntes det var ekkelt å si nei når forespørselen kom fra oldemoren til sønnen min, ekkelt å si nei til eldre mennesker...

Så gir dere gave til bf på farsdag? Forstår jo at noen faktisk er venner med bf, men her er vi ikke venner egentlig, vi samarbeider kun greit av nødvendighet og unngår ellers å ha kontakt om vi ikke må.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge sønnen din ikke har noe fra bhg om han har laget selv, så ser jeg ingen grunn til at du skal kjøpe gave til far om dere nesten ikke snakker sammen, og ihvertfall ikke om han ikke gjør det samme til deg. Om noen år så vil sikkert sønnen din kjøpe noe til far, og da blir det jo litt annerledes.

Skrevet

Nei,ingen gave t farsdag,jul-eller bursdag. Har ikke samvær og snakker knapt sammen. Junior har fått 2 små gaver på sine 2.5 år.

Skrevet

Ikke etter at det ble slutt. Men vi pleide å ha litt kos.

Nå drar vi til min far og lager noe kos der. Er ikke noe fan av pengehysteriet rundt jul og farsdag/morsdag. Vi treffes heller og har en koselig stund =)

Skrevet

Barna maler tegninger/kort som jeg sender.

Til bursdag og jul får han en liten hilsen fra barna men så gjør han det samme andre veien da

Skrevet

jeg tenkte gjøre det i år.. ettersom sønnen min er 5mnd å jeg ikke har hatt bursdag så vet jeg ikke hva han hadde gjort... men jeg har da kjøpt en liten ting, vet ikke om jeg hadde gjort det om ikke han hadde hatt samvær den dagen.. han kommer hjem til oss å er med han hele dagen her:)

Skrevet

Nei, kjære deg - farsdagen er jo for å hedre egne fedre. Ikke barnet ditt sin far:) Ikke vår jobb å fikse gaver da.

Sønnen din får gi han et kort når han kommer i den alderen det slikt er vanlig.

Jeg kommer ikke til å gi han bursdagsgave heller. (og vi har et flott og velfungerende samarbeid)

Jeg gir kun gaver til halvsøskene til barnet mitt, som er fra barnet mitt (og ikke meg,) thats it.

Skrevet

Jeg regner egentlig med at den nye dama hans fikser det,men jeg sendte en melding og ønsket han en fin dag!! :)

Skrevet

Nei, ingen gave til far her heller. Synes det blir rart at jeg skal bruke penger på gave til en far som stiller tildels lite opp, og bare unntaksvis betaler bidrag...

Barnet var på samvær i går, da hadde de laget kake og snakket om farsdag, hyggelig. Så utpå formiddagen i dag spurte jeg sønnen om han ville ringe for å gratulere, og det ville han :-)

Neste år ber jeg sønnen om å lage et fint kort eller noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...