Gå til innhold

vogn og akebrett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer på om noen har prøvd å dra et storesøsken på akebrett/rattkjelke mens de triller vogn. Lurte om jeg skulle ta med rattkjelken når jeg skal hente storesøstra. Ho er litt vanskelig å få til å gå selv om dagen. Men usikker på om det blir stress. Må sies at det er en bratt nedoverbakke (som jeg da må gå opp når jeg går til bhg)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd, det funka ganske dårlig....

Skrevet

Så lenge det er snø på bakken, og det ikke er strødd, går det greit

Skrevet

jeg prøvde i stad og det gikk veldig bra =)

Skrevet

Ja ofte siste vinter da elste var 3-4, det gikk veldig fint så lenge det ikke var strødd :) Selv om det er mye bratte opp og ned bakker her :)

Skrevet

Det har gått greit her, i de verste bakkene har jeg ikke dratt men han holdt akebrettet eller jeg lagt det over vogna :)

Skrevet

Hvor gammel er minsten? Hva med to barn på akebrett? Eller minsten i bæresele og største på akebrett. Du kan evt. låne mannen sin jakke, også pakke jakken rundt både deg og minsten, så blir h*n ikke kald.

Skrevet

Funket bra her, særlig vhvis det var brøytet men ikke strødd. Kommer jo en del an på hvilken vogn du har. Vår vogn har fire store lufthjul som ikke kan svinge, så da kan jeg skyve vogna foran meg med en hånd, mens jeg drar akebrettet med den andre hånda.

Skrevet

Fungerte fint her, Simovogn og rattkjelke...

Bare husk brodder, kjedelig om du faller i en av bakkene så vogn og akebrett kjører avgårde uten deg ;)

Skrevet

minste er bare 4 mnd så han kan jo ikke sitte på akebrett. Litt skeptisk til bæresele også siden det er ganske kaldt nå.. Ble ikke akebrett i dag men prøve en annen dag kanskje. Evt noen som har prøvd sånn babyting man kan ha på spark?

Skrevet

Det har fungert veldig fint for meg også.

Fra yngste kunne sette seg opp selv har hun også sittet i baby akebrett av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...