Gå til innhold

Liker alle smothie?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke synes det er noe særlig godt. Både de man kjøper ferdig og de man lager selv etter oppskrift synes jeg er ganske ekkle. Jeg er glad i alle de vanlige ingrediensene, spiser mye både frukt og youghert, drikker juice og melk og liker milkeshake men altså ikke smoothie. Føler meg helt sær.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du ikke liker det så sier det seg selv at ikke alle liker det. tenk litt før du poster :P

Skrevet

De man kjøper synes jeg smaker som flytende syltetøy.. ikke godt.

Skrevet

Liker smoothies uten yoghurt ja. Altså med bare bær/frukt og juice.

Med yoghurt i syns jeg det blir kvalmende...

Har aldri prøvd kjøpesmoothies.

Skrevet

Liker kun hjemmelaget. Helst de mamma lager. Skjønner ikke hvordan hun får det til, men de er alltid helt fantastiske. Miastenker at hun jukser oppi sukker ;P

Skrevet

Eldstedatteren min liker det ikke, men vi andre elsker det.

Hun synes konsistensen blir for tykk. :)

Skrevet

Jeg liker som regel smaken, men klarer ikke konsistensen. Den er for tjukk til å drikke og for tynn til å spise med skje...

 

Så ikke alle liker det, nei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...