Gå til innhold

Dumt spørsmål om å svelge tyggis...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager at jeg spør, men det er da vel ikke farlig å svelge tyggis?

Kom til å lure da toåringen hadde satt til livs masse tyggis her en dag.

Da jeg var lita fikk vi beskjed om at det var farlig å svelge tyggis, den kom til å samle seg opp i blindtarmen. Men dette var i de dager da man fikk dårlig syn av å sitte for nært fjernsynet (jepp, TVen ble omtalt som det) og folk fikk hår i hendene av å onanere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk også høre at det var farlig å svelge tyggis når jeg var liten, Var ikke måte på hva som kunne skje.

Men den ble svelget både titt og ofte, og jeg har ikke lidd noe mén av det. Så nei, tror nok ikke det er direkte farlig en gang i blant.

Gjest Ambivalent
Skrevet

Jeg aner ikke om det er farlig, men jeg svelger ikke tyggis selv den dag i dag fordi jeg som liten fikk høre at det var farlig, men det var vel fordi den kunne sette seg fast i halsen tror jeg.

Skrevet

Aner ikke, men jeg fikk også høre at den var i tarmsystemet i 7 år før den var brutt ned...

Skrevet

Ganske sikker på at den går rett gjennom systemet..

Egentlig morsomt hvor mye rart vi trodde på. Da en venninne måtte ta blindtarmen trodde vi seriøst at det var dumt for da hadde ikke kroppen hennes noe sted å samle druesteinene. Vi hadde nemlig blitt fortalt at det var der de ble av ;)

Skrevet

haha, utrolig bra!

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen, godt å høre at det ikke bare var vi som fikk høre mye rart fra de voksne i oppveksten.

Tror likevel vi skal trene toåringen på å også spytte ut tyggis.

God lørdag til dere alle jenter.

Skrevet

Ville ikke gitt en to-åring tyggis. Selv om det ikke er direkte farlig å svelge den, så kan mye annet skje med tyggis i munn...

Skrevet

Fikk også høre det at den forble 7 år i tarmene, men det er bare bullshit. For før jeg rakk å bli 6 år hadde jeg nemlig svelget tyggiser, og annonserte høyt til familien at jeg hadde sett de i doskåla sammen med bæsjen!!! Gjett om jeg var kry da hehe (Forøvrig ganske lik den gangen den ble svelget)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...