Gå til innhold

Dilemma....(samme som på Dinbaby)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må dere hjelpe meg med et dilemma. Mine to gutter skal gå modell på et show i helgen. De ble spurt og vi takket ja, det er ikke betaling.

Det er en dame som arrangerer dette for et annet firma, og hun har vært informatør til oss. Hun har bedt om størrelse til både sko og klær og dette har hun fått ved to tilfelder.

Idag får jeg en fellesmail der det står; husk på å ta med egne pensko!

Det har ikke jeg hørt en lyd om tidligere og sender en mail om det og at jeg ikke har noen pensko til gutta.

Hun mener da at siden de er gått modeller før så burde jeg visst det og at ikke noen andre har sagt noe om det.

Jeg svarer at de alltid har blitt stylet fra topp til tå, og at det er ikke mitt ansvar å passe på. I tillegg legger jeg ved mail der hun spesifikt spør om klær og sko. Som en løsning på problemet tilbyr jeg med å dra å kjøpe billige sko til dem imorgen mot at de betaler de. Sen kan de jo gjøre hva de vil med skoene egentlig.

Det siste svaret jeg fikk da var at beklaget at hun gjort en "blemme" men at det skulle bli helt feil om hun skulle måtte dekke sko personlig. Men håper at siden det snart er juletid og pyntetid at jeg alikevel kan gå ut å kjøpe sko til de. Ellers må de strykes ifra visningen.

Hva fasiken gjør jeg nå? Jeg kan poengtere at jeg ikke har bruk for noen pensko, da vi har veldig uhøytidelige middager i jula så jeg har ikke lyst å bruke penger på det når de "jobber" gratis. Det blir jo enda mere feil.

Men på den andre siden vil mine gutter bli uhyre skuffet for dette har de gledet seg til skikkelig. De elsker sånne her ting og gleder seg skikkelig. Hva burde jeg gjøre???

Jeg har ikke lyst å komme på kant med denne damen egentlig for vi jobber i samme bransje og det er stor mulighet for at vi ender på samme prosjekt. Jeg er litt fortvilt nå og har ikke svart henne enda:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du har noen greie joggesko de ha på seg? Så trenger du ikke ut å kjøpe noe nytt? Sorte joggesko pleier jo ofte gutta å bruke til pentøy?

Skrevet

Jeg har funnet et par sorte joggesko, som de kan bruke til våren. Kommer unna med 600 kr. Jeg tenkte dra å kjøpe de og så sier jeg at jeg har ordnet sko. Det får de bare godta;-)

Men hele greier irritererer meg grønn;-)

Skrevet

prøve å få lånt noen sko kanskje?

Skrevet

Jeg har prøvd men de jeg fått tak på har ikke:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...