Gå til innhold

Blir dere lett betatt av andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir jeg, spesielt nå de par siste årene. Har vært sammen med mannen i seks år. Er dette vanlig? Jeg blir helt stressa av de, ønsker jo ikke å føle det sånn..

Har vært helt utrolig betatt av en kompis av min mann.. Har faktisk følt meg mer enn betatt, nesten forelsket.

Nå er jeg utenlands uten mann og barn, og har møtt en fantastisk mann. Det har ikke skjedd noenting, og det kommer ikke til å skje noe heller.. Men jeg er utrolig betatt. Synes det er slitsomt, for ting som dette skjer så veldig ofte for tida, og jeg vil jo ikke at det skal skje!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, alltid, men bare på avstand. Går rundt og blir mer eller mindre avstandsforelsket til stadighet. Og kan være ganske betatt av samme person over lang tid. Men, som sagt, det tilhører kun fantasien. Tror det er best sånn.

Skrevet

Ja, men bare på avstand. Har aldri gjort noe.

Skrevet

Nei, jeg blir faktisk veldig sjelden betatt. Og når jeg er i et forhold har jeg skylapper...

Skrevet

Nei, blir veldig sjeldent betatt! Og har vel kun vært skikkelig forelsket 2 ganger i mitt liv.

Og jeg er som anonym her oppe; skylapper i forhod :-)

Skrevet

Nei. Har ennå til gode å treffe noen som kan matche mannen min:) Vi har vært sammen i 15 år...

Skrevet

Nei, jeg har vært sammen med mannen i 11 år nå og jeg blir sjelden betatt av andre. Det har hendt et par ganger i denne perioden, men det hører til sjeldenhetene. Tror det er fordi jeg er så ekstremt kresen, jeg finner alltid noe som er feil! Det kan kanskje være et tips: Se etter feil og fokser på feilene!

Skrevet

Jeg har seksuelle fantasier om naboen. Og smugkikker på ham gjennom persiennene hver dag. Så ham i bare trusa en gang.

Skrevet

Jeg blir veldig fort betatt, og har vel nesten vært på kanten til å være forelska også. Jeg har vært sammen med mannen min i elleve år og vi har tre barn, men jeg forbeholder meg fortsatt retten til å kikke på andre. Det er alltid et lysglimt i hverdagen hvis man har en man er litt betatt av! Men jeg får bare opp appetitten ute, og spiser hjemme! ;-)

Skrevet

Nei. Jeg har det veldig bra med mannen min og har ikke behov for andre. Så jeg blir ikke på noen måte betatt av andre.

Skrevet

Jeg ble faktisk det når jeg var hjemme i permisjon med litt lite stimuli utenfra. Da skulle det veldig lite til.

Nå når jege r tilbake i en veldig hektisk og utfordrende jobb (ikke for det - det å være i permisjon er noe av det mest hektiske jeg har vært med på) så har jeg rett og slett ikke overskudd til å se på andre :)

Skrevet

Nei. Og jeg har bare vært forelsket en gang i løpet av de 30 årene jeg har levd.

Skrevet

Ja, jeg blir lett betatt, har vært sammen med mannen min i 7 år og elsker han, men det er hyggelig med en liten flørt.

Skrevet

Ja blir det og synes det er "deilig" men elsker selvsagt mannen min og det vil alltid være han. Men synes det er godt å flørte og dagdrømme litt ;-)

Skrevet

Nei, blir ikke det. Da jeg var i begynnelsen av 20-årene ble jeg nok det, men det var fordi jeg var mer rundtomkring. Reiste og var mye på fest, selv om jeg var i et fast forhold. Gjorde selvsagt ingenting med det, annet enn å bare fantasere litt.

Siden jeg ble samme med mannen for 4 år siden, har jeg ikke blitt betatt av noen... kanskje 1 person, men han var ikke min type i det hele tatt, og jeg kunne aldri blitt noe mer enn betatt. Var nok mer at han var så himla kjekk utseendemessig. ganske lik aksel lund svindal, og det er ikke feil! ;o)

Skrevet

Har blitt det før, men etter at jeg møtte min nåværende samboer så har jeg ikke opplevdt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...