Villa Perlesukker Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Mannen i huset vil ha høyttalere i stua. Ikke noe særlig pene høyttalere kan jeg røpe. De er over 1 m høye og trekantede.... store....og kirsebærfargede... back to the 80's om dere skjønner. Vi har en liten stue men musikk er hans store lidenskap ved siden av trening så etter å ha hørt på gnålingen hans i 3 måneder sier han: Du får Iphone av meg om jeg får kjøpe dem og sette dem inn i stua.... Jeg sa JA... men nå når høyttalerene står her så angrer jeg hihi.... Noen med HIFI gale menn som okkuperer stua? Og kan dere si noen trøstende ord til meg? Ellers håper jeg alle får en strålende fredag:)
Gjest Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 woooooow.. fikk du en iphone?! heldiggris Nei, altså om han er veldig Hi Fi frelst finnes det mange fine høytalere som garantert gjør han tilfredstilt hva det anngår lyd, såfall! Ta en titt på HiFihuset.no ? Ellers så kan jeg vel si: hva gjør man ikke for hverandre! To stk høytalere er ikke det værste en ser i en stue! Ha en fin fredag du og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå