Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 noen som har fått utbetalt sykepenger idag? har ikke fått penger på lenge og er helt blakk.... og fikk sms fra nav om at pengene var settet inn på konto igår. Og ble fortalt for en liten uke siden at muligens så kom de på konto fredag (idag) selv om utbetalingen vanligvis ville skjedd på mandag. Argh.. så mye penger betyr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå