Gå til innhold

Åh, har så veldig lyst på en boxervalp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men, skal ikke.... Vet at det tar for mye tid nå, men om noen år! Leser annonser på Finn.no og blir nesten "babysjuk". Forresten, synes at enkelte blandingsvalper koster utrolig mye, blir de solgt for de høye prisene tro? Trodde ikke en blanding mellom 5 - 6 raser kunne koste 6000,- f.eks. Ja, ja, menigsløst å tenke på kanskje....

Noen som har boxer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!! Vi har!! Den ble født på julaften i fjor og kom til oss i februar. Han er ennå ikke et år gammel, men begynner å bli stor gutt. Men som vel er vanlig for boxere er han fremdeles ganske valpete i oppførselen. :-)

Og jeg har hatt både baby og Boxervalp i huset det siste året!!

Vi betalte kr 14.000 for ham. Ren Boxer-rase!!

Skrevet

Å, jeg også, jeg elsker boxere.

Vi kan dessverre ikke ha hund lenger pga atopikere i familien. Jeg lurer litt på om vi ikke likevel en gang skal få oss en bichon frisée eller en annen allergivennlig hund, men drømmer er boxer og labrador.

Skrevet

Jeg syns de er nyyydelige å se på men av erfaring så ville jeg ikke hatt dem for de blir aldri voksne og har et enormt energinivå :) De er store, snille valper som er veldig vansklige å slite ut. De er litt sånn hypre :) Trenger mye trim og mosjon og oppdragelse. Men utrolig fine!

Sier ikke at absolutt alle er sånn men har ei venninne som har hatt en del boxere og som er med i boxer-klubber osv og kan veldig mye om rasen. Hadde ikke orket å ta sjansen jeg :P

Skrevet

Ååååå, Boxer er verdens herligste hunderase! Hadde Boxergutt frem til ifjor sommer, da var han 13 år og ganske sliten. Savner han veldig!

Boxer er definitivt en aktiv rase, og de er tunge og klumsete, så sammen med små barn må man passe godt på. De liker barn veldig godt(sånn på generell basis), men de er så harde og ukontrollerte i kroppen at det kan fort skje uhell.

Min gutt var en villstyring frem til han var 3, så roet han seg bare mer og mer. Jeg overtok han da han var nesten 6 år, og han var veldig rolig og behagelig da. Full fart ved lek og ute på tur, men ellers var han en veldig snill, rolig og tålmodig kar. Godt oppdratt, noe som er a&o når det gjelder Boxer.

Har du tid, plass og energi nok, så er Boxer supert! Har veldig lyst på ny, men med to små barn får det vente, kanskje når de er 10-12 år.

Klarer ikke gå inn å se på bilder av de valpene, jeg blir også "babysyk", hehe!

Skrevet

Hva er det som er så spesielt med dem egentlig? Jeg liker hunder veldig godt, men har aldri syntes boxere er noe særlig fine.... Ikke meningen å drepe stemningen her asså, vet mange liker dem, men jeg synes de er mindre pene, store og klumsete jeg hehe

Skrevet

Håh, den stakk midt i Boxer-hjertet mitt:-(

Personligheta:-) Tusen ansiktsuttrykk, snill som dagen er lang, klumsete og gode.

Elsker store øyne, litt inntrykt nese, runker og hengekjaker. Boxer, Bulldog, Bullmastiff, Bordeux dogge....

Foreldrene mine likte ikke helt Boxer før jeg fikk min gutt, men nå er de helfrelste. Mamma griner enda over at han er død.

Skrevet

Der var det mange fine bilder De er nydelige, er helt enig med deg i det!! :)

Har tegnet boxeren til venninnen min som hun skal få i julegave. Det var ikke bare bare å tegne alle de valkene og kjakene :P

Har så innihampen lyst på en engelsk bulldog jeg :) Syns de er så sjarmerende! Men vi har for øyeblikket nok med bamsen vi har nå, han er verdens fineste i mine øyne!

Skrevet

Hehe jeg synes nettopp ansiktet på en boxer er mindre pent. De se jo nesten litt stygge ut... Huff får dårlig samvittighet over å si/tenke det, men jeg finner liksom ikke noe pent med en boxer. Kan strekke meg til å si at de er litt søte, nettopp pga at de er stygge hehe... Akkurat sånn som at Marve Fleksnes er så stygg at han er helt søt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...