Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 Hei Er det noen som har tips om hvor en kan få kjøpt julekrybbe, som ikke koster skjorta?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Ok, skal sjekke der Andre som har tips?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 ebay.com har noen fine ...er ikke like mange på engelske ebay.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 Da kommer neste spørsmål: Hva er julekrybbe på engelsk?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #6 Skrevet 13. november 2010 Søk på "nativity set", da får du opp hele pakker
Anonym bruker Skrevet 13. november 2010 #7 Skrevet 13. november 2010 nå vet jeg ikke hva slags type julekrybbe du er ute etter. Men hvis du tenker på en som er fin for de minste barna (1-5) så vil jeg få anbefale Fisher price sin i Little people serien. Har den selv og synes den er kjempekoselig. Det er så mye lys og skjøre gjenstander i jula som de små ikke må røre, så jeg syntes det var så fint med en julekrybbe som faktisk er til for å leke med! Lille snuppa eeeelsker den og den er et flott utgangspunkt for å formidle julens budskap!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå